וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים, צעקות ושיחות אישיות: כך לו רכש את אמונו של לברון

ב-ESPN פורסמה כתבה מקיפה על היחסים בין המאמן לכוכב קליבלנד. לו נזכר: "אמרתי לגריפין, 'לפטר את בלאט זה פאקינג דפוק', רציתי לקפוץ מצוק". ג'יי אר סמית' ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

טיירון לו, לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
זה לא היה קל בהתחלה. לו ולברון/AP

לברון ג'יימס נראה העונה משוחרר מתמיד. ג'יימס אמנם קולע וזורק פחות מבעבר (25.4 נקודות העונה לעומת 27.1 בקריירה, 18.1 זריקות העונה לעמות 19.7 בקריירה), אבל מעמיד שיא קריירה באסיסטים עם 9 כאלה למשחק, ואפילו קולע יותר שלשות מבכל עונה קודמת, עם 1.8 צליפות מחוץ לקשת לערב. נראה שיש לא מעט סיבות למפנה החיובי בקריירה, אבל אחת העיקריות שבהן היא הנוכחות של טיירון לו, שהצליח ליצור מערכת יחסים בריאה עם קינג ג'יימס, שחקן שלאורך כל הקריירה ידע יחסים סבוכים עם מאמניו.

בכתבה שפורסמה היום (רביעי) ב-ESPN תחת הכותרת "טיירון לו והאמנות מאחורי ההתנעה של לברון", שוטחים את הסיבות להצלחה של לו עם לברון. בין היתר, מסופר על מספר מקרים בהם לו לא חשש להתעמת עם לברון, כולל מקרה ספציפי במהלך משחק 7 בגמר הפלייאוף העונה שעברה. במהלך פסק זמן ברבע השני של המשחק לו פנה לג'יימס ואמר לו "לברון, מה הבעיה עם שפת הגוף שלך? היא איומה", וג'יימס, שהציג יכולת שיא בסדרה, ענה בתמיהה: "אתה צוחק עלי? מה עוד אתה רוצה שאעשה?". הדו שיח נחתם בכך שלו השיב בתקיפות: "אתה חייב לשמור כמו שצריך את דריימונד גרין. תפסיק לאבד כדורים. תתקן את שפת הגוף שלך. המורשת שלך ככדורסלן עומדת כאן על הכף. יש עוד משהו שאתה רוצה לומר לי?".

דיוויד בלאט לברון ג'יימס גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. GettyImages
בניגוד לבלאט, לו לא חשש מעימותים. ג'יימס ובלאט/GettyImages

בכתבה מסופר כי לברון היה כל כך נסער מהדברים של לו, עד שעוזר המאמן דיימון ג'ונס היה צריך לקחת אותו מחוץ לחדר ההלבשה במחצית ולהרגיעו. "סמכתי על המאמן הזה כל העונה. אתה בעצמך אמרת שהוא זה שייקח אותנו לאן שרצית ללכת. סמכת עליו אז, ואתה צריך לסמוך עליו עכשיו", אמר לו. ההמשך ידוע: לברון קלע 15 נקודות במחצית השנייה, הוריד 4 ריבאונדים, חילק 6 אסיסטים וסיפק חסימה בלתי נשכחת לזריקה של אנדרה איגודאלה, ששינתה את כל המומנטום. "באותם רגעים הרגשתי שטיי טועה, אבל בסופו של יום, הגעתי לנקודה שאמרתי 'אוקיי, עכשיו אני מכבד אותו'. הצלחתי לתת מחצית שנייה כזאת רק בגלל שיש לי כבוד לדברים שהוא אומר", אמר ג'יימס השבוע.

בכתבה חוזרים לימים שלפני פיטורי דיוויד בלאט, שכידוע חשש להעמיד את לברון במקומו ומחל לו פעמים רבות על שגיאות שביצע. הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין מצוטט כאומר: "בלאט לא התאים לקבוצה. ניסינו לגדל פה משפחה, וזה הופך את זה לקשה מאוד כשיש במשפחה הזו ילד אחד שמצליח לחמוק מאחריות בכל מצב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
נינוח מתמיד. לברון/רויטרס

לו נזכר בשיחה בה גריפין ביקש ממנו להחליף את בלאט. "אמרתי לו שזו טעות קשה לעשות את זה. הוא אמר לי 'אז אתה אומר בעצם שאתה לא האיש הנכון לתפקיד? עניתי לו 'אני האיש הנכון לתפקיד, אבל כל הדבר הזה פאקינג דפוק". בהמשך מספר לו על ימים הראשונים בתפקיד, ומספר כי "עברנו תקופה קשה מאוד. התחושות היו איומות. רציתי לקפוץ מצוק. אתה מתחיל לפקפק בעצמך, 'האם אני מתאים לכל זה'?".

לו מספר בכתבה שערך שיחות אישיות רבות עם לברון כדי לגרום לו "לשדר על אותו גל איתו ועם צוות האימון". היום, לברון אומר, "יש לי כבוד עצום אליו. הוא שינה אותנו מקצה לקצה".

* ג'יי אר סמית', שנפצע במשחק מול מילווקי, סובל משבר באצבע וייעדר בין ארבעה לשישה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully