וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באמברג הפתיעה את אולימפיאקוס, הכוכב האדום את ריאל מדריד

הגרמנים התאוששו מהתבוסה לבלאנקוס עם 68:82 גדול מול ספאנוליס וחבריו, מילר קלע 20, משחק מצוין למלי. הסרבים הפתיעו עם 70:82 על ריאל. אנאדולו אפס חזרה לנצח, גם קאזאן חגגה

מרקו סימונוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
סימונוביץ' מרים את ההיכל עם הטבעה/GettyImages

המחזור ה-14 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. בטורקיה הצליחה אנאדולו אפס לנצח 76:86 את גלאטסראיי בדרבי הטורקי. לאחר מכן קיבלנו שתי הפתעות. באמברג הביסה 68:82 את אולימפיאקוס, בעוד ריאל מדריד הפסידה 82:70 לכוכב האדום בלגרד. קאזאן ניצחה 80:88 את ז'לגיריס קובנה בליטא.

אלכס טיוס שחקן גלאטסראיי (אמצע) מול צדי עוסמאן שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
טיוס היה מצוין, אבל זה לא הספיק/GettyImages

גלאטסראיי - אנאדולו אפס 86:76

האורחת חזרה לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות שקטעו רצף של שלושה ניצחונות. אנאדולו אפס עשתה את זה במשחק חוץ קשה מאוד ובזכות מחצית שנייה נהדרת עם 32:48. ברנדון פול, שרשם הופעה שנייה בקבוצתו החדשה וראשונה אמיתית אחרי שבבכורה שותף רק ל-2:27 דקות, בלט אצל המנצחת עם 19 נקודות ולא פחות מ-5 חטיפות, דרק בראון קלע 16, קלט 7 ריבאונדים וחטף 3 כדורים, תומא הרטל קלע 14 וחילק 8 אסיסטים, בריאנט דאנסטון קלע 12 וקלט 8 ריבאונדים. בלייק שילב הוביל את גלא עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אלכס טיוס היה מצוין עם 15 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 חסימות, אבל זה היה רחוק מלהספיק. מאמן גלאטסראיי ארגין עות'מאן הורחק במהלך הרבע הרביעי אחרי שלא שלט בעצבים שלו.

הכוכב האדום בלגרד - ריאל מדריד 70:82

ניצחון ביתי גדול שני של הסרבים בתוך שבוע והפסד מביך במיוחד לריאל מדריד אחרי הניצחון הענק והיכולת הנהדרת מול באמברג לפני יומיים. הכוכב האדום בלגרד שיפרה את מאזנה ל-8:6, בעוד ריאל עם 5:9. ניצחון שמקרב את הסרבים לשמינייה המוליכה.

מרקו סימונוביץ' הוותיק והטוב הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, מרקו גודוריץ' הוסיף 12, סטפן יוביץ' קלע 11 ומסר 7 אסיסטים, אוגניין קוזמיץ' קלע 11 וקלט 8 ריבאונדים. ג'פרי טיילור קלע 25 נקודות - כולל 7 מ-10 מדהים לשלוש - אבל פרט לכך ריאל קלעה שלשה אחת בלבד כששני קלעי העל שלה ג'ייסי קארול וסרחיו יול מסיימים עם 0 מ-11 מחוץ לקשת. יול קלע 12 נקודות בסך הכול ומסר 5 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ', שהיה מצוין מול באמברג, סיים עם 3 נקודות ונפצע במהלך הרבע השלישי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סרחיו יול שחקן ריאל מדריד (ימין) מול הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
יול/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - קאזאן 80:88

בפעם השנייה העונה בלבד הצליחו הרוסים להשיג ניצחון שני ברציפות ביורוליג. קאזאן פיגרה כבר ב-11 הפרש בסוף הרבע השלישי, אבל הצליחה לחזור בזכות רבע אחרון פנטסטי ולשפר את מאזנה ל-9:5 כשגם הליטאים, שניצחו לפני 48 שעות בחוץ את אנאדולו אפס, עם מאזן 9:5.

קית' לנגפורד חזר מפציעה והיה בלתי ניתן לעצירה עם 26 נקודות (9 מ-14 מהשדה) כשהוא מוסיף 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות וסוחט 11 עבירות. ארטם פרחוסקי קלע 24 , קינו קולום קלע 15 נקודות והוסיף 8 אסיסטים. פאוליוס ינקונאס קלע 21 נקודות וקלט 5 ריבאונדים.

באמברג - אולימפיאקוס 68:82

אחרי התבוסה הכואבת מול ריאל מדריד לפני יומיים, הצליחה באמברג לחזור ליכולת שאפיינה אותה לפני אותו הפסד והשיגה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, בעוד אולימפיאקוס נעצרה ובגדול אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות. הקבוצה של אנדראה טרינקיירי שיפרה את מאזנה ל-9:5, אולימפיאקוס ב-5:9.

דאריוס מילר שוב הראה איזה קלע נהדר הוא. האמריקאי בן ה-26 קלע 20 נקודות (5 מ-9 לשלוש), פביאן קוזר קלע 17 נקודות (כולן במחצית הראשונה), ניקולו מלי שוב היה מצוין עם 13 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות. ואסיליס ספאנוליס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 15 נקודות (6 מ-14 מהשדה), מסר 4 אסיסטים ואיבד 4 כדורים, קוסטאס פפאניקולאו המאכזב קלע 11 וקלט 8 ריבאונדים.

דאריוס מילר שחקן באמברג (ימין). GettyImages
מילר חוגג בסיום/GettyImages
דאריוס מילר שחקן באמברג. GettyImages
מילר ברבע אחרון נהדר/GettyImages
קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
לנגפורד להט/GettyImages
ברנקו לאזיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד (שמאל) עם לוקה מיטרוביץ'. GettyImages
מיטרוביץ' ומיטרוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully