וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לילה משוגע לדמרכוס קאזינס, פופוביץ' גאה בשחקני סן אנטוניו

כוכב הקינגס קלע 55 נקודות, ירק את מגן השיניים שלו, הורחק, הוחזר, וזעם על השיפוט ("מגוחך"). מאיירס לאונרד: "הוא חסר כבוד". פופוביץ' שיבח את הקאמבק של הספרס. המספרים והתגובות

רויטרס

בווידאו: לברון ג'יימס מדבר אחרי הניצחון על מילווקי

מספרי הלילה

* לאחר שעבר את האקים אולג'ואן ואלווין הייז מוקדם יותר העונה, עקף הלילה לברון את מוזס מאלון והוא כעת הקלעי השמיני בטיבו בכל הזמנים, עם 27,442 נקודות. הבא בתור: שאקיל אוניל, עם 28,956.

* דמרכוס קאזינס היה רחוק נקודה אחת משיא הקריירה שלו, כשהמטיר 55 נקודות על פורטלנד, והפך לשחקן הראשון בתולדות סקרמנטו שקולע לפחות 55 נקודות או יותר בשני משחקים שונים.

* גולדן סטייט ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה בהפרש מצטבר של 75 נקודות - השני הכי גדול העונה (ב-21 וב-23 בנובמבר ניצחה בהפרש מצטבר של 80 נקודות).

* אייזאה תומאס קלע 17 מ-17 מהעונשין וקבע שיא מועדון בבוסטון, כששחקן עם כמות זריקות העונשין הגבוהה ביותר ללא החטאה.

* בסך הכל, סיים הרכז עם שיא קריירה של 44 נקודות (36 במחצית השנייה ובהארכה) - כמות הנקודות הגבוהה ביותר לגארד של הסלטיקס מאז דני איינג' (הג'נרל מנג'ר שהביא אותו לבוסטון).

* תומאס הוא נציג בוסטון הראשון שקולע 40 נקודות או יותר מאז ג'ף גרין ב-2013.

* לברון ג'יימס רשם משחק שישי בקריירה של לפחות 30 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 שלשות. שלושה מהמשחקים הללו קרו מול מילווקי, כמו הלילה.

* חסן ווייטסייד רשם משחק חמישי ברציפות של 15 ריבאונדים או יותר והוא שחקן מיאמי הראשון שעושה זאת מאז רוני סייקלי במרץ 1991.

* סן אנטוניו פיגרה ב-13 נקודות מול יוסטון עם 4:30 דקות לסיום, ובכל זאת ניצחה. בשלוש העונות האחרונות, המאזן של קבוצות שפיגרו ב-13 נקודות או יותר, 4:30 דקות לסיום, עמד על ניצחון אחד לצד 1,388 משחקים.

* הספרס השוו את מאזן החוץ הטוב בהיסטוריה אחרי 16 משחקים (1:15), שהיה שייך בלעדית ללייקרס של 1971/72.

* עד הלילה, סן אנטוניו לא אפשרה לאף שחקן לקלוע עליה 30 נקודות או יותר ב-25 משחקים רצופים. הלילה, ג'יימס הארדן קלע 31.

* יוסטון פתחה את המשחק מול הספרס עם 0 מ-14 ל-3.

* לאחר שקלעה לפחות 15 שלשות בחמישה משחקים רצופים, יוסטון קלעה הלילה שש שלשות בלבד (6 מ-38).

* אנתוני דייויס רשם משחק שמיני העונה עם לפחות 30 נקודות ו-15 ריבאונדים. ליתר ה-NBA, במשותף, יש שמונה משחקים כאלה.

* הלייקרס קלעו 73 נקודות במחצית הראשונה מול שארלוט - כמות הנקודות הגבוהה ביותר שלהם מאז נובמבר 2010.

* טורונטו קלעה 100 נקודות או יותר בפעם ה-15 ברציפות.

* טיילר ג'ונסון קלע 32 מהספסל של מיאמי - שיא מועדון.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
המטרה הבאה: שאקיל. לברון ג'יימס/רויטרס

התגובות והחדשות

דמרכוס קאזינס הראה את שלל הארסנל שלו מול פורטלנד, עם 55 נקודות, 13 ריבאונדים ותקרית טיפוסית נוספת. בתוך הדקה האחרונה ספג הסנטר האדיר עבירה טכנית שנייה כשירק את מגן השיניים שלו אל עבר הספסל של פורטלנד, ומיד הורחק. קאזינס השתולל, רץ בהפגנתיות לחדר ההלבשה, אלא שהשופטים החליטו להתייעץ, לצפות במהלך פעם נוספת ולהחזירו. כוכב הקינגס שב לעונשין, השלים מהלך של שלוש נקודות וקבע 119:122 לקבוצתו, בדרך ל-121:126 בסיום.

בראיון בסיום המשחק, השתמש קאזינס במילה "מגוחך" לא פחות מחמש פעמים: "זה מגוחך. ברור מה נעשה כאן, זה קורה כל לילה. אני מקווה שבכל העולם ראו מה קרה. זה נהיה מגוחך. זה ממש מגוחך. העניין עם מגן השיניים היה טעות. זה מגוחך. מגוחך". על מאיירס לאונרד ששמר עליו אמר בוגי: "הם מהללים אותו, הוא חושב שהוא סטופר הגנתי. זה לא קורה. החזרתי אותו למציאות".

לאונרד הגיב לדברים: "זה היה מאוד וולגרי וחסר כבוד. הגיע לו שיזרקו אותו מהמשחק. הוא שחקן מוכשר מאוד, הוא שיחק טוב מאוד, אבל ההתנהגות שלו מוגזמת. הוא לא נותן כבוד ועובר את הגבול".

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. AP
לפנתאון. קאזינס/AP

* רצף עשרת הניצחונות של יוסטון הגיע לסיומו, כשהרוקטס שמטו יתרון בן 13 נקודות, 4:30 דקות לסיום, ונכנעו ל-102:100 לסן אנטוניו. "זה קשה מאוד", הודה ג'יימס הארדן. "איבדנו שני יתרונות גדולים ולא הצלחנו לסגור את המשחק כמו שצריך. קלעו 6 מ-38 ל-3 ועדיין שמנו את עצמנו באפשרות של ניצחון, אנחנו לא רק קבוצת שלשות, אנחנו קבוצה טובה מאוד, אחת הטובות שהיתה בליגה בשנים האחרונות. נצטרך להמשיך לעבוד ולהבין אחד את השני". בצד המנצח, גרג פופוביץ' התעודד: "השחקנים הראו חוזק מנטלי, הם לא הורידו את הראש לרגע והמשיכו להילחם. אם יש לך שחקנים שלא מוותרים, תמיד יהיה לך סיכוי. אני גאה בהם".

* אייזאה תומאס, שקלע 44 נקודות ב-109:112 הדרמטי של בוסטון על ממפיס, אמר בסיום: "אמרתי עצמי פשוט להיות קצת יותר אגרסיבי ולחפש יותר זריקות. לא ניסיתי להגיע ל-40, פשוט ידעתי שעלי להיות יותר אגרסיבי. במחצית העוזר שלנו אמר לי - אנחנו צריכים 40 ממך". בצד המפסיד, דייויד פיזדייל זעם על התצוגה של שחקניו, שאיבדו יתרון בן 17 נקודות: "אני מאוכזב מאוד מהמנהיגות שלנו. אף אחד לא רוצה להנהיג אותנו בתקופה הקשה הזו". כשמארק גאסול מה תגובתו לדברים של מאמנו, השיב: "אין תגובה".

שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול מול שחקן בוסטון סלטיקס אל הורפורד. AP
איפה המנהיג? גאסול מול הורפורד/AP

* ג'יי אר סמית' נטש את המשחק של קליבלנד מול מילווקי במחצית הראשונה לאחר שנפגע בידו. באלופה חוששים ששבר את האצבע, כרגע לא ברור כמה זמן ייעדר.

* יאן מהימני שנפצע בברכו ייעדר שישה שבועות.

* וושינגטון וניו אורלינס מעוניינות בשחקן דנבר וויל בארטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully