וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: יילמאז הולך מכות, ליף בעקבות טיילור סוויפט

החלוץ איים על נהג אוטובוס, שניסה להרביץ לו עם מקל. בנו של בראד ליף מחזר אחר הזמרת, כדורגלן עבר תקף את בת זוגו כי סירבה לשכב עמו וחטף קנס מגוחך והמאבטח שנגע בעצמו מול המעודדות שילם את המחיר

צילום מסך

WTF? קרב המכות ההזוי של השנה מגיע אלינו מליגת לקרוס בקנדה

ליד המעודדות, במהלך משחק: האקט האסור שהטריף את הרשת

הסרטון המטריד הזה, של מאבטח במשחק בין סן דייגו צ'ארג'רס לאוקלנד ריידרס ב-NFL נוגע בעצמו מטרים ספורים מלהקת המעודדות של הצ'ארג'רס, התפרסם אתמול ברחבי הרשת, הפך במהירות לויראלי (מעל 100,000 צפיות ב-LiveLeak) והגיע לכותרות הצהובונים בארצות הברית. כמובן שמאות אוהדים התלוננו על התקרית בזמן אמת, ומאז המאבטח הספיק להיות מפוטר, וחקירה של משטרת סן דייגו נפתחה נגדו.

חברת האבטחה בה עבד המאבטח הסורר כבר שחררה הודעה בה נכתב: "אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מהמקרה, פתחנו בחקירה רשמית לבחון את האירועים ופעלנו במהירות לפיטוריו של העובד. לא מצאנו דבר בתהליך הקליטה שלו שהצביע על התנהגות מהסוג הזה, כך שלא ניתן היה לחזות אותה מראש. החברה שלנו מאבטחת את האצטדיון בסן דייגו במשך 20 שנה, ומעולם לא נתקלנו במקרה שכזה".

ההסתבכות החדשה של מראדונה

ארגוני בעלי חיים זועמים על דייגו מראדונה, ששב מציד וצולם עם רובה ביד אחת, וסוג נדיר של אנטילופה.

מטורף: בוראק יילמאז VS נהג אוטובוס טורקי

החלוץ הטורקי, בוראק יילמאז, בילה בעונה החולפת בבייג'ין, סין, עת שיחק בגוואן המקומית. עם סיום הליגה המקומית שב לביתו שבטורקיה, שם קיווה לזכות למעט שקט. אלא שבימים האחרונים שמו לא יורד מהכותרות המקומיות, בעקבות עימות הזוי עם נהג אוטובוס. יילמאז נתפס בעדשת המצלמה מתווכח עם נהג אוטובוס מקומי כשהוויכוח גלש מהר מאוד לפסים אלימים, כשהנהג אף ניסה לתקוף את השחקן בעזרת מקל.

תקף את בת זוגו כי סירבה לקיים יחסי מין - ונקנס ב-100 דולר

שחקן העבר, נורמן אנג'ללה בן ה-32 מזימבבואה, לו הופעה בודדת בנבחרת הלאומית של ארצו, הואשם שתקף את בת זוגו לאחר שזו סירבה לקיים עימו יחסי מין. הוא נחקר, הודה באשמה ונקנס בסכום מגוחך של 100 דולרים. "יצאתי לשתות בירה עם חברים, כשבמהלך הערב קיבלתי ממנה טלפון. היא ביקשה שאחזור הביתה ושאביא לה משהו לשתות", אמר אנג'ללה בחקירתו. "כשהגעתי, ראיתי שהיא מדברת עם השכנים. היא בכלל לא שמה לב שהבאתי לה משהו לשתות. כשהיא סיימה את מה שהבאתי לה, ביקשתי שתבוא איתי לחדר המיטות, אך היא סירבה וזה עצבן אותי". בעקבות זאת, בית המשפט הציע לו שתי אפשרויות: חודשיים בכלא או קנס בגובה 100 דולרים.

שחקן נבחרת שוויץ לשעבר ניצל בנס מהפיגוע בברלין

שחקן נבחרת שוויץ בעבר, מריו אגימן בן ה-35, שתלה את הנעליים ב-2015 לאחר שנתיים ביוניון ברלין, ניצל בנס מהפיגוע בעיר. "הייתי במרחק של 200 מטרים מהמשאית הפוגעת", סיפר לבליק השוויצרי. "קניתי ספר בחנות ספרים קרובה, וראיתי את כל הנעשה. זה פשוט מטורף".

המשאית עמה בוצע פיגוע הדריסה בשוק חג המולד בברלין נגררת מהזירה, 20 בדצמבר 2016. רויטרס
פיגוע דריסה אימתני. המשאית הפוגעת/רויטרס

כוכב הפוטבול אריאן פוסטר מסתבך

קוסם, ולא רק על המגרש

טי. ג'יי ליף מנסה את מזלו עם טיילור סוויפט. בינתיים אין תשובה

ניקולה יוקיץ' מודה: מייק מילר אמר שירביץ' לי אם אמשיך לעשות עבירות טפשיות

אאוץ'

כוכב ה-WWE בעבר, סטינג, מצטרף לצוות של דאלאס קאובויס מה-NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully