וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר עלתה ל-32 האחרונות בגביע ההתאחדות האירופית

הישג מצוין לקבוצה מהצפון, שגברה 0:3 על באיאה מארה והשלימה ניצחון כפול על הרומנים. היריבה בשלב הבא: פנרבחצ'ה

גנדי סוקולוב הפועל מטה אשר עכו. יוסי ציפקיס
הרשים ליד הרשת. סוקולוב/יוסי ציפקיס

הפועל מטה אשר/עכו השלימה הערב (שלישי) את עלייתה לשלב 32 האחרונות בגביע ההתאחדות האירופית בכדורעף לאחר ניצחון ביתי 0:3 על באיאה מארה הרומנית ובכך השלימה ניצחון כפול על נציגת הליגה הרומנית לאחר שגברה עליה 2:3 במשחק החוץ לפני שבועיים. יריבתה הבאה תהיה קבוצת הפאר הטורקית פנרבחצ'ה והמשחקים יתקיימו בינואר.

600 צופים הגיעו הערב להיכל עין שרה בנהריה וראו מערכה ראשונה צמודה אותה הכריעה המטה כשהיא מנצלת 10 טעויות לנקודה של היריבה ומצידה, מעמידה את כמות הטעויות במערכה על שלוש בלבד. המערכה השנייה הייתה קלה יותר כשהאדומים הציגו 61 אחוז בהתקפה. ג'יאן אורטיז הוביל עם 14 נקודות, איליה גולדרין צבר 11, גנאדי סוקולוב הרשים ליד הרשת עם 10 נקודות כולל 6 קיל בלוק.

המאמן נעם כץ סיכם: "נכנסנו לאט למשחק אבל מאמצע הראשונה התחלנו לחסום ולשחק הגנה וכך השתלטנו על המשחק. במערכה השניה והשלישית מכת הפתיחה שלנו עבדה מצוין ועזרה לנו לברוח בתחילת המערכות. עזר לנו שהרומנים הגיעו בלי שני שחקנים שהצטיינו במשחק הקודם כמו הליברו הברזילאי ברבוסה והקבלן הרוסי שושקו, אבל הוכחנו עליונות בסדרה הזו וזה חשוב גם לכדורעף הישראלי מפני שהכדורעף הרומני והליגה הרומנית בהתקדמות גדולה ואסור לכדורעף שלנו לדעוך או להישאר במקום".


בשני משחקי ליגה הערב:

הפועל כפר סבא – אליצור כרמיאל 0:3 (15:25, 14:25, 12:25)

הפועל לידר ירושלים - ק.ק. תל אביב 3:2 (25:23, 20:25, 20:25, 25:12, 15:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully