וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקנות ועדת החקירה: הטייס וחברת התעופה אשמים באסון שאפקואנסה

בבוליביה סיימו לחקור את אסון התעופה שגבה את חייהם של 71 בני אדם, ביניהם 19 כדורגלני שאפקואנסה. בכירי חברת LaMia צפויים לעמוד למשפט, נעלמו עקבותיו של אחד מהבעלים

רויטרס

הטייס וחברת התעופה הם האשמים באסון בו נהרגו 71 בני אדם, מהם 19 כדורגלנים משאפקואנסה הברזילאית, ב-28 בנובמבר האחרון - כך על פי ועדת החקירה שהוקמה בבוליביה מיד אחרי ההתרסקות. מסקנותיה של ועדת החקירה פורסמו היום (שלישי) על ידי שר העבודה של בוליביה, מילטון קרלוס.

הטייס, מיגל קירוגה, היה אחד מ-71 ההרוגים ושימש גם כאחד מבעלי החברה LaMia. המטוס התרסק כמה קילומטרים מהעיר מדיין בקולומביה לאחר שהדלק אזל והמערכות קרסו. השר קרלוס אמר היום: "חברת LaMia והטייס הם האחראים הישירים לטרגדיה".

יו"ר חברת התעופה, גוסטבו ורגאס גמבואה, נעצר זמן קצר אחרי ההתרסקות והואשם בהריגה. בנו ששימש בעבר בתפקיד בכיר ברשות התעופה של בוליביה, חשוד במתן הרישיון להטסת המטוס שהתרסק והוא כנראה יעמוד למשפט בעצמו.

שלטונות בוליביה הגישו כתבי אישום גם נגד אחד מבעלי החברה, מרקו אנטוניו רוצ'ה בנגאס, שעקבותיו נעלמו מיד אחרי ההתרסקות, ובקרית הטיסה סליה קסטדו, שברחה מבוליביה ומבקשת מקלט מדיני בברזיל.

עוד בנושא:

אלן רושצ'ל: ניצלתי כי התבקשתי להחליף מקום במטוס
מחווה מרגשת: דנילו שנהרג, נבחר לשחקן השנה בברזיל

מסע אשכבה שחקני שאפקואנסה. רויטרס
מסע האשכבה של שחקני שאפקואנסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully