וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: 1:4 לאתלטיקו מדריד על גויחאלו, גם ויאריאל בשמינית הגמר

גאיטאן, קוראה, חואנפראן וטורס המשיכו את מגמת ההתאוששות וסידרו לסימאונה מקום בשמינית הגמר. גם הצוללת הצהובה העפילה לשלב הבא אחרי 1:1 מול טולדו. קורדובה הדיחה את מלאגה

אלשנדרה פאטו שחקן ויאריאל. GettyImages
פאטו כבש, ויאריאל עלתה/GettyImages

סיבוב 32 האחרונות בגביע הספרדי נמשך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. בראשון נפרדה ויאריאל ב-1:1 מטולדו ועלתה לשלב הבא בזכות 0:3 במשחק הראשון.

ויאריאל הלוהטת הגיעה אל משחק הגומלין אחרי שניצחה 1:3 את ספורטינג חיחון בליגה בשבת והיא נמצאת במומנטום נהדר. המשחק מול היריבה מהליגה המחוזית דווקא נפתח לא טוב מבחינתה כשסמואל וייה מעלה את טולדו ל-0:1 בדקה ה-57. שלוש דקות בלבד לאחר מכן אלשנדרה פאטו איזן לאחר בישול של ג'ובאני דוס סנטוס וקבע את תוצאת המשחק על 1:1, הצוללת הצהובה עולה עם 1:4 בסיכום המפגשים.

אתלטיקו מדריד המשיכה להתאושש ואחרי ה-0:6 במשחק הראשון, גברה 1:4 על גויחאלו. ניקולאס גאיטאן (17), אנחל קוראה (22), חואנפראן (29) ופרננדו טורס כבשו עוד במחצית הראשונה כאשר ראול רואיז הורחק בדקה ה-33 אחרי שספג כרטיס צהוב שני. אנטוניו פינו (80) הצליח לצמק עבור האורחת כאשר מי שזכה לדקות מדייגו סימאונה הוא אלסיו צ'רצ'י, שעלה כמחליף בדקה ה-61. משחקו האחרון של האיטלקי היה בעונה הקודמת, ששיחק בגנואה בסוף אפריל.

גם לאס פלמאס העפילה בזכות 1:2 על הואסקה ו-3:4 בסיכום שני המפגשים משערים של מתיאו גרסיה (14) ופדרון אסדרובל (60), קיליאן צימק בדקה ה-91. ההפתעה הגדולה הגיעה מצדה של קורדובה, שהדיחה את מלאגה. הקבוצה מהליגה השנייה ניצחה 0:2 במשחק הראשון ועם 3:4 מטורף בגומלין היא תנסה להמשיך את המסע בגביע. סנדרו רמירס (18, 39) ומיקל סנטוס (88) כבשו למלאגה. צמדים של פרדריקו פיבאקרי (28, 41) ופדרו ריוס (67, 89) סידרו לקורדובה את הכרטיס לשלב הבא.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בשמינית הגמר. טורס/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ויאריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully