וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בלאט גבר על אוברדוביץ', ניצחון רביעי ברציפות לבאסקוניה

בלאט ניצח את יריבו לראשונה מ-2012 עם 64:71 של דרושפאקה על פנרבחצ'ה, אחרי משחק סוער שכלל שני מורחקים. ברצלונה הפסידה 65:62 לבאסקוניה, בדרך לפתיחת העונה הגרועה בתולדותיה

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי, שחקן דרושאפקה וויל קלייבורן. GettyImages
וסלי לפני ההרחקה/GettyImages

המחזור ה-13 ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. פרט למשחק בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה, דרושאפקה של דיוויד בלאט גברה על פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס הביסה את מילאנו ובאסקוניה המשיכה את המומנטום עם ניצחון על ברצלונה.

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
ניצחון חוץ חשוב. בלאט/GettyImages

פנרבחצ'ה - דרושאפקה 71:64

התקופה הטובה של דרושאפקה ודיוויד בלאט נמשכה עם ניצחון שני ברצף ביורוליג ורביעי בכל המסגרות, שהעלה אותה למאזן 6:7. בלאט גבר על יריבו הוותיק לראשונה מ-2012. בדיוק כמו משחק הליגה בין הקבוצות העונה, אותו ניצחה פנר 78:79, גם הפעם קיבלנו משחק צמוד ומותח. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה, ביתרון שתיים לפנרבחצ'ה, התפתח עימות אלים בין בובי דיקסון לסקוטי ווילבקין. העימות הוביל למהומה לה היו שותפים שחקני שתי הקבוצות, וכשהבלגן התפזר השניים ספגו עבירות טכניות, כמו גם יאן וסלי, ואדריאן מוארמן ספג הרחקה שנויה במחלוקת מכיוון שנכנס מהספסל לתחומי המגרש.

המחצית השנייה נפתחה בבריחה של דרושאפקה, במהלכה וסלי ספג טכנית שנייה על פלופ והורחק, ושלשה של וונאמייקר העלתה אותה ל-39:48, אך המארחת התעוררה וסגרה את הרבע עם שש נקודות רצופות שקבעו פער של שתיים בלבד בפתיחת הרבע האחרון. למרות זאת, דרושאפקה הצליחה להחזיק ביתרון בשיניים ושלשה של ווילבקין דקה וחצי לסיום קבעה יתרון שבע, ופנר כבר לא הצליחה לחזור ולהימנע מהפסד שני ברצף. ווילבקין (5 מ-8 לשלוש) היה מצוין עם 22 נקודות, קלייבורן הוסיף 20 ו-7 ריבאונדים. קוסטאס סלוקאס הוביל עם 16 נקודות מן העבר השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן פנאתינייקוס ניק קלאת'ס. GettyImages
ניצחון קליל. קלאת'ס/GettyImages

מילאנו - פנאתינייקוס 86:72

גם פתיחה טובה של המארחת לא מנעה ממנה לרשום הפסד שישי ברציפות ביורוליג. ריקי היקמן עוד סידר למילאנו יתרון 16:21 עם נקודות על הבאזר של הרבע הראשון, אך הקבוצה של צ'אבי פסקוואל חזרה חדה יותר, ניצחה את הרבע השני 8:24 והמשיכה באותו קצב בדרך ליתרון 22 לפני הרבע האחרון, שהיה לפרוטוקול בלבד. הנתונים של הזריקות מחוץ לקשת מספרים היטב את סיפור המשחק. בשלושת הרבעים הראשונים פאו, שניצחה בפעם השלישית ברצף ביורוליג, קלעה ב-10 מ-25, בעוד מילאנו הסתפקה ב-1 מ-13 בלבד. מייק ג'יימס הוביל עם 19 נקודות, ג'אמל מקלין קלע 14 מנגד.

שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
פתיחת העונה הגרועה בתולדות ברצלונה. רייס/GettyImages

באסקוניה ויטוריה - ברצלונה 62:65

ניצחון רביעי ברציפות לבאסקוניה, שבימים כתיקונם מנצחת עם תצוגות התקפיות, אבל הפעם עשתה בזכות מאמץ הגנתי. צמד הגארדים רודריג בובואה (19 נקודות) ושייאן לארקין (14) הוליכו את הקבוצה של סיטו אלוסו, בעוד יוהאנס וויגטמן סיפק 7 נקדוות ו-8 ריבאונדים. שלשה של לארקין דקה לסיום העלתה את הבאסקים לפלוס שלוש, טייריס רייס צימקה לנקודה עם שתי קליעות מהקו, אבל החטיא 24 שניות לסיום את הזריקה שהייתה יכולה לסדר מהפך, ושתיים של בובואה מהעונשין סגרו עניין. הפסד שלישי ברציפות לבארסה, שאמנם קיבלה 18 מטומיץ' ו-15 ו-8 אסיסטים מרייס, אבל סוגרת את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully