וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה מארחת את נאנטר

20.12.2016 / 16:55

הקבוצה של מיקי גורקה תרצה לשמור על חלום העלייה לטופ 16 בחיים כשתארח את הקבוצה מצמרת הליגה הצרפתית (19:00, ספורט 5+) בה מככב גארד נבחרת גרמניה לשעבר הייקו שפרציק

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ' מול שחקן הפועל חולון דריון אטקינס. ברני ארדוב
יהיה קשה. זליקוביץ'/ברני ארדוב

העונה האירופית של בני הרצליה תימשך מחר (רביעי) כשהקבוצה של מיקי גורקה תארח את נאנטר הצרפתית במסגרת המחזור השני בשלב הבתים השני של היורופקאפ (19:00, שידור ישיר בספורט 5+). הרצליה פתחה את שלב הבתים עם הפסד מאכזב לטמוסקי-מינסק בחוץ בשבוע שעבר 89:76, ויודעת שהפסד נוסף יקשה עליה לתפוס את המקום הראשון בבית, או את אחד משני המקומות בשלב הבא ששמורים לסגניות הבתים.

הרבה מאוד חששות היו בשרון לקראת המשחק נגד מכבי רחובות ביום שבת האחרון. בצוות המקצועי לא ידעו כיצד תגיב הקבוצה למשחק נגד קבוצה מהליגה הלאומית, ובמיוחד לאור הרצון של הרצליה להצליח השנה גם בגביע המדינה. החששות התאמתו כשהרצליה המשיכה ביכולת המאכזבת שלה מהשבוע וחצי האחרונים, אך בכל זאת הצליחה הקבוצה להעפיל לרבע הגמר, שם התאכזבה לגלות שתפגוש את הפועל ירושלים בחוץ. בהרצליה רוצים לשמור על חלום העלייה לשלב הבא באירופה בחיים, ויודעים שהם יהיו חייבים להשתפר משמעותית כדי לגבור על נאנטר.

נאנטר היא אחת הקבוצות החזקות בכדורסל הצרפתי בשנים האחרונות, והגיעה לשם לאחר שהדהימה את המדינה ואירופה כולה בזכייה באליפות לפני מספר שנים. העונה את הקבוצה מאמן מזה כ-17 שנים המאמן פסקל דונדיו, כשאחיו הוא הבעלים של הקבוצה. הקבוצה הקטנה מדורגת במקום השלישי בליגה הצרפתית במאזן 4:9, ופתחה את שלב הבתים השני ביורופקאפ בניצחון ביתי על קורמנד ההונגרית 77:87. השם הגדול של נאנטר הוא הגרמני הייקו שפרציק עם 10.6 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק, כשלצידו בולטים הפורוורד האמריקאי ספטנסר באטרפילד עם 14.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים, האמריקאים מיקל ריילי וכריס וורן והסנטר הענק טאליב זאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully