וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: ג'יימס סינגלטון שוחרר, צפוי לעבור לליגה הקוריאנית

20.12.2016 / 16:32

הפורוורד האמריקאי (35, 2.03) שהצטרף בקיץ מבני הרצליה הפך לזר השלישי שנחתך מנועלת הטבלה אחרי שרשם 11.4 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק. קילינגסוורת' וקלי ישארו צמד הגבוהים

one

מכבי קרית גת הודיעה היום (שלישי) על שחרורו של הפורוורד- סנטר ג'יימס סינגלטון מהסגל. זהו הזר השלישי שנחתך מאז פתיחת העונה מקרית גת, לאחר שקדמו לו טרבור רלפורד, ששוחרר לפני תחילת העונה, ולאחר מכן שוחרר גם דבו ג'וזף. בקבוצה חיפשו לבצע שינוי בסגל עם הגעתו של המאמן אלעד חסין במקומו של נתי כהן שהתפטר, והוחלט להמשיך עם צמד הגבוהים: מרקו קילינגסוורת' וקרטיס קלי, ולשחרר את סינגלטון. השחקן צפוי לעבור לליגה הקוריאנית.

שחקן מכבי קרית גת ג'יימס סינגלטון. לירון מולדובן
עוד זר עוזב. סינגלטון/לירון מולדובן

"השחקן והנהלת הקבוצה קיבלו את ההחלטה יחד וברוח טובה. אנו מודים לג'יימס על התקופה בה שיחק בקבוצה, על התרומה הגדולה שלו למכבי קרית גת ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך", נכתב בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה.

סינגלטון (35, 2.03) הגיע העונה לקרית גת אחרי שבעונה שעברה היה מהמצטיינים בבני הרצליה בה רשם 13.9 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. במדי הקבוצה הדרומית הוא התקשה לשחזר את היכולת, ובעיקר אכזב מאוד בכל הנוגע להנהגה ולחלק ההגנתי. בתשעה משחקים בקרית גת רשם האמריקאי הוותיק, שברזומה שלו עונות רבות ב-NBA ובקבוצות גדולות באירופה, 11.4 נודות ו-8 ריבאונדים למשחק.

קרית גת מדורגת במקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות מ-11 משחקים. היא תסיים את משחקי הסיבוב הראשון כשתתארח באמצע השבוע הבא בעין שרה אצל עירוני נהריה שמדורגת רק מקום אחד מעליה בטבלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully