וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: מכבי ראשון לציון מארחת את קרשיאקה

אחרי ההדחה המשפילה מגביע המדינה, תנסה אלופת המדינה לשמור על חלום עליית השלב בליגת האלופות בחיים כשתארח את הקבוצה של ננו מרקוביץ' (21:00, ספורט 5+). שון דאוסון ימשיך להיעדר

שחקני מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
ייצאו מהמשבר? שחקני ראשון לציון/מגד גוזני

העונה האירופית של מכבי ראשון לציון תימשך מחר (רביעי) כשאלופת המדינה תארח בבית מכבי את קרשיאקה הטורקית (21:00, שידור ישיר בספורט 5+) במסגרת המחזור העשירי בליגת האלופות של פיב"א. הכתומים מדורגים במקום השביעי בבית ב' עם מאזן של שלושה ניצחונות מול שישה הפסדים, ואילו הקבוצה הטורקית מדורגת במקום השני עם מאזן הפוך של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחו הטורקים בביתם 75:84.

ראשון לציון מגיעה למשחק בעיצומו של משבר - האלופה הפסידה שלשום בשמינית גמר גביע המדינה להפועל באר שבע מהליגה הלאומית תוך כדי הצגת משחק כדורסל נרפה ולא משכנע. במועדון מאוכזבים מאוד מהתקופה האחרונה, בו ניצחה הקבוצה רק את מכבי חיפה במסגרת הליגה, ורשמה שני הפסדים באירופה - תבוסה נגד הפועל ירושלים בליגה וההפסד המביך בבירת הנגב. בראשון לציון יודעים שהפסד לקרשיאקה יחסל כמעט סופית את הסיכוי להעפיל לשלב הבא מהמקום החמישי, וישאיר אותם רק בתמונת העלייה ליורופקאפ. שון דאוסון ימשיך להיעדר וצפוי לחזור למשחק הליגה נגד מכבי תל אביב.

"הסיטואציה לא פשוטה, אנחנו מודעים לכך שהסתבכנו עם ההפסד ברומניה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים וניתן מלחמה על המגרש", אמר צ'ארלס תומאס לקראת המשחק, "קרשיאקה קבוצה טובה וחזקה, אך נעשה את כל המאמצים בכדי לצאת עם ניצחון ולשפר את המאזן".

קרשיאקה הטורקית, אותה מאמן ננו מרקוביץ', שחקן העבר של נבחרת בוסניה והפועל תל אביב, מגיעה למשחק אחרי שבתחילת השבוע הפסידה לדרושפאקה הטורקית של דיוויד בלאט, והיא מדורגת במקום השביעי בטבלה. את הקבוצה באירופה מוליך הגארד ג'ייקובן בראון עם 17 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק, כשמלבדו שווה לציין את דוואן סמארס עם 13.6 נקודות למשחק, מטיופש פונטיקה הפולני, ג'וש אוונס, אקס הפועל תל אביב, וברנט פטווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully