וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הודיעה: פול דילייני גמר את העונה

20.12.2016 / 12:33

הגארד האמריקאי (30, 1.88) שהגיע הקיץ ממכבי קרית גת קרע את הרצועה הצולבת והצידית ולא ישוב לשחק העונה. במועדון יעשו מאמצים להביא שחקן במקומו במהרה. יאנגר לא מזלזל בבאר שבע

one

בווידאו: תקציר הניצחון של חולון על בני הרצליה

גארד הפועל חולון פול דילייני קרע את הרצועה הצולבת והרצועה הצידית בברכו, כך הראו ממצאי בדיקת ה-MRI שערך השחקן אמש (שני). דילייני סובב את ברכו במהלך הרבע השני של משחק שמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל חולון ונאנק מכאבים על הפרקט. בקבוצה מיהרו לשלוח אותו לבדיקה בבית החולים שם התגלתה חומרת הפציעה, ובמועדון יעשו מאמצים על מנת לצרף גארד במקומו במהרה. אגב, מיד לאחר הנפילה צעק דילייני על השופט ארז גוריון וקיבל עבירה טכנית על מחאתו.

דילייני (30, 1.88) הגיע לחולון בפעם הראשונה בעונת 2009/10 אך שוחרר לפני תחילת העונה ועבר לעירוני נהריה עימה ירד לליגה הלאומית. אחרי עונה אחת בליגה השנייה במדי מ.כ הבקעה עלה עם הקבוצה לליגה הראשונה ורשם 16.8 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק. לאחר מכן יצא למספר שנים באירופה וחזר בעונה שעברה לישראל כשחתם בקרית גת ורשם 18 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. הקיץ עבר להפועל חולון, אך סבל מפציעה בכתף שגרמה לו להעדר לתקופה ממושכת. בסך הכל שיחק ארבעה משחקי ליגה בהם רשם 12.3 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים.

בחולון היו מרוצים מהניצחון על אילת שהבטיח להם מקום ברבע גמר גביע המדינה. "המשחק הקודם נגדם היה הכנה טובה, לא היו לנו תוכנית משחק ספציפית, ידענו שאנחנו צריכים להיות רעבים וחזקים ולהיות מוכנים לטקטיקה שלהם. עשינו עבודה טובה", סיכם טוני יאנגר שקלע 11 נקודות. "הרצון והאגרסיביות שלנו ניצחו את המשחק, פתחנו יתרון וזה נתן לנו מרווח, מזערנו את הטעויות שלנו. שיחקנו ביחד ונשארנו ביחד. אילת קבוצה חזקה שמשחקת כדורסל טוב, רצינו להראות שאנחנו גם קבוצה טובה".

הסגולים יפגשו ברבע גמר הגביע את הפועל באר שבע מהליגה הלאומית, שהדיחה השבוע את האלופה מכבי ראשון לציון, ויאנגר ממש לא מתכוון לזלזל ביריבה: "המשחק נגד באר שבע הולך להיות קשה, הם ניצחו את ראשון בצורה משכנעת, כל משחק הוא קשה. זה מסתכם ברצון של הקבוצה ובאיך שמשחקים. טקטיקות עפות מהחלון, והכל תלוי בלב".

פול דילייני שחקן הפועל חולון (ימין) מול חנן קולמן שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
כואב הלב. דילייני, אמש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully