וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'י רוברטו: "כריסטיאנו רונאלדו רחוק שנות אור מליאונל מסי"

ברצלונה ממשיכה להתמוגג מהפרעוש, חברו אמר: "אי אפשר להשוות. הוא ואינייסטה עושים קסמים עם הכדור". בספרד טוענים שהכוכב סיכם על הישארותו, ברתומאו: "הוא השחקן הטוב בתולדות הענף"

one

בווידאו: תקציר ההצגה של מסי מול אספניול

בברצלונה מתקשים להירגע מההצגה הבלתי נשכחת של ליאונל מסי בדרבי מול אספניול. חברו לקבוצה סרג'י רוברטו התבקש היום (שלישי) להשוות בין הפרעוש ובין יריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו, ואמר: "אי אפשר להשוות. בלי קשר לכדור הזהב, כולם יודעים שמסי הגדול מכולם, רונאלדו רחוק ממנו שנות אור".

גם סרג'י רוברטו עצמו לא הצליח להישאר אדיש אל מול שיתוף הפעולה הקסום של מסי עם אנדרס אינייסטה: "כשהם משחקים ביחד זה פנטסטי. הם עושים קסמים כשהכדור ברגליים שלהם, כולם יודעים עד כמה הם גדולים. מסי הוא השחקן הגדול אי פעם, אנדרס הוא שחקן בית שהיה איתנו שנים רבות, הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה".

ב"ספורט" טוענים שלאחר שתשוב מחופשת המולדת שלה, תיפגש משפחת מסי עם הנהלת ברצלונה במטרה לסכם על חוזה חדש. "מסי כבר החליט על עתידו", נכתב בעיתון הקטלאני, שם נטען כי הפרעוש רגוע לגבי עתידו והסכם צפוי בחודשים הקרובים.


עוד בנושא:

ברצלונה מהללת את מסי, סגן הנשיא: "סיכמנו בעל פה על הארכת חוזה"

שחקני ברצלונה סרג'י רוברטו, ליאונל מסי. AP
נהנה מכל רגע. סרג'י רוברטו עם מסי/AP

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו אמר: "ליאו שמח כאן והוא רוצה להישאר כאן, הוא מאוד מחויב לברצלונה. הוא השחקן הטוב בתולדות הענף ונשמח מאוד אם יסיים את הקריירה בברצלונה. גם אינייסאטה הוא שחקן מפתח ונשמח מאוד אם גם הוא יסיים פה את הקריירה".

אחרי ה-1:1 מול הרקולס במשחק הראשון, האלופה תנסה לצלוח את הגומלין בקאמפ נואו (רביעי, 23:00, ספורט 2). מסי, לואיס סוארס, ניימאר וג'רארד פיקה זכו למנוחה והם לא יכללו בסגל. פאקו אלקאסר, שעדיין ממתין לשער הבכורה הרשמי, צפוי לפתוח בחלק הקדמי בצוותא עם ארדה טוראן וראפיניה. איבן ראקיטיץ', שממעט לשחק בשבועות האחרונים, צפוי לשוב לקישור כמו גם אנדרה גומש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully