וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ על הניצחון בדרבי: "היה קרב אמיתי, ממש מלחמה, והגענו אליה מוכנים"

ליברפול חוגגת 0:1 מתוק בדרבי על אברטון: קלופ הילל את סטארידג' על הקאמבק המושלם, בארקלי התנצל על העבירה הקשה על הנדרסון ("ככה זה בדרבי"), אוהדי ליברפול עוקצים

יורגן קלופ ליברפול. רויטרס
כמה ענוג הוא. קלופ/רויטרס

איזה דרבי קלאסי: ליברפול גברה אמש (שני) 0:1 על אברטון בגודיסון פארק משער של סאדיו מאנה בדקה ה-94, ושמרה על מקומה השני בטבלה, מרחק 6 נקודות מצ'לסי. המחצית הראשונה הייתה קשוחה ובקצב גבוה אבל הסתיימה ללא שערים, במחצית השנייה האגרסיביות של שתי הקבוצות נמשכה ורוס בארקלי ניצל מהרחקה אחרי עבירה אלימה מאוד על ג'ורדן הנדרסון, ליברפול החמיצה והחמיצה, אבל בזמן הפציעות המחליף דניאל סטארידג' השלים מבצע מצוין ובעט כדור מדוד לקורה, ומאנה דחק מקרוב את הריבאונד כדי לקבוע ניצחון יוקרתי, מתוק וחשוב, ובעיקר להקפיץ את אוהדי ליברפול, שכמובן יצאו מגדרם, ואף השליכו אבוקה למגרש.

אדם ללאנה יורגן קלופ ליברפול. רויטרס
אתה הבוס. ללאנה עם המאמן/רויטרס

זה היה ניצחון החוץ השני ברציפות של ליברפול (אחרי ה-0:3 על בורו), והם הפסידו רק פעם אחת ליריבה הגדולה ממרסיסייד ב-20 המפגשים האחרונים. "זה היה די אינטנסיבי, כך שאני שמח, מאוד שמח", הודה בסיום המאמן המנצח יורגן קלופ, "אתם ראיתם את התגובה של האוהדים שלנו, כך שגם הם די מאושרים, וזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות בערב כזה. אם אתה מנצח משחקים רק בימים שבהם אתה מבריק, לא תנצח הרבה משחקים. היום היה קרב אמיתי, ממש מלחמה, והגענו אליה מוכנים. כך שאני שמח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
ותודה לסטראידג'. מאנה/רויטרס

גיבור הניצחון מבחינת קלופ הוא דניאל סטארידג', שנכנס בדקה ה-80 וסידר את הגול המכריע. סטראידג' לא שיחק מאז ה-19 בנובמבר בגלל פציעה בקרסול, ועוד לפני המשחק קלופ סיפר שהוא מקווה לתת לו 20 דקות. "כשיש לך על הספסל את סטארידג', אתה תמיד חושב, 'אוקיי, מתי זה הזמן, מתי נכניס אותו? הוא מוכן?'. כי בדרך כלל שחקן לא באמת יכול לתרום אחרי שני אימונים, אבל הוא עזר לנו מאוד במשחק קשה שכזה. הוא יכול לעשות את ההבדל".

על הניצחון אמר קלופ ש"כולם ראו העונה שאנחנו יכולים לשחק כדורגל יפה, אבל במחצית הראשונה היה לנו קשה לשחק יפה. מה שאהבתי בקבוצה זה שלמדנו משהו מהמחצית הראשונה והשתפרנו במחצית השנייה. זה חשוב מאוד. אבל בסופו של דבר, מה שצריך זה להיאבק על כל כדור, ועשינו את זה. טוב מאוד".

שחקני ליברפול מול שחקני אברטון. GettyImages
אין חברים. דרבי/GettyImages

בסיום המשחק רוס בארקלי התנצל בפני הנדרסון על התיקול האלים שלו לרגליו, כך סיפר קפטן ליברפול. "זה היה תיקול די מאוחר, אבל אני מכיר טוב את רוס, הוא בחור טוב", אמר הנדרסון, "לשמחתי אני בסדר, זה היה בתזמון רע, והוא התנצל אחרי זה. זה דרבי, זה ממש לא משנה אם אתם חברים מחוץ למגרש". קלופ ציין ש"בארקלי יצא בזול, אבל גם להנדרסון היה מזל".

שחקני ליברפול חוגגים ניצחון בדרבי. רויטרס
שחקני ליברפול חוגגים ניצחון בדרבי/רויטרס

צפו בפרשן ג'יימי קראגר חוגג באולפן

ככה זה מרגיש

אוהדי ליברפול לאברטון: יום הולדת שמח - 21 שנה ללא תואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully