וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סן חוסה כבש בדקה ה-93, 1:2 לאתלטיק בילבאו על סלטה ויגו

הגליסיאנים הובילו עד לשמונה הדקות האחרונות משער של יאגו אספס (54), אבל אריץ אדוריץ (82) השווה בפנדל מפוקפק והבלם המחליף הכריע בבעיטה דרמטית מהאוויר. הבאסקים במקום השביעי

one

המחזור ה-16 בליגה הספרדית, שיושלם עוד זמן רב כאשר ריאל מדריד תפגוש את ולנסיה במשחק הדחוי, נמשך הערב (שני) עם 1:2 דרמטי של אתלטיק בילבאו על סלטה ויגו. הגליסיאנים היו קרובים לניצחון ליגה ראשון בחבל הבאסקים מאז אוקטובר 2006, אבל האוהדים בסן מאמס החדש ראו את אריץ אדוריץ משווה בדקה ה-82 בפנדל ואת מיקל סן חוסה משלים מהפך בתוספת הזמן מול 10 שחקנים.

מיקל סן חוסה אתלטיק בילבאו חוגג שער. רויטרס
חילוף מנצח. מיקל סן חוסה/רויטרס

בניגוד לרצף הכישלונות בחוץ, אתלטיק בילבאו הפסידה רק פעם אחת העונה במגרשה הביתי, וזה היה מול ברצלונה במחזור השני. אחרי מחצית מאופסת, נראה היה שההפסד השני מתקרב, כשחלוץ הנבחרת יאגו אספס סיים מתפרצת קטלנית של תיאו בונגונדה בדקה ה-54 וחגג את השער ה-10 שלו העונה בליגה.

הבאסקים נלחצו, אך שמונה דקות לסיום הם קיבלו פנדל מפוקפק אחרי נפילה של איניאקי וויליאמס ברחבה. פקונדו רונקאגליה הורחק בצהוב שני ואדוריץ איזן עם בעיטה קלילה למרכז השער. המארחת רצתה לנצל את יתרונה המספרי, ובדקה ה-93 גם עשתה זאת. וויליאמס נגח לעבר המחליף סן חוסה, שירה מהאוויר את שערו השני העונה. בילבאו במקום השביעי, סלטה מדורגת 13.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully