וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: הפסד מפתיע לבנות הרצליה, מכבי רמת חן ניצחה ועלתה למקום הראשון

בנות הרצליה ספגו 72:67 מהפועל זכרון/מעגן, רמת חן ניצלה זאת כדי להעפיל לפסגה בזכות 76:79 על אליצור חולון. אדמס הפגיזה 32 ו-15 כדורים חוזרים, הופקינס שוב הייתה רחוקה ריבאונד מטריפל-דאבל. וגם: איך קשורים ווסטברוק והארדן?

שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן. מגד גוזני
ובמקום הראשון: שירה העליון/מגד גוזני

בחוץ קר והגשם משתולל, אבל בתוך האולמות חם מאוד בכדורסל הנשים. והערב (שני): שינויים בצמרת הטבלה לאחר הניצחון של מכבי רמת חן וההפסד של בנות הרצליה.

seperator

מכבי רמת חן, שערב המחזור היו באמתחתה תשע נקודות בדיוק כמו לבנות הרצליה, רשמה 76:79 על אליצור חולון של רועי אייזנברג, ניצלה את המעידה של הרצליה ועלתה למקום הראשון. דניאל אדמס הפגיזה 32 נקודות וקטפה 15 כדורים חוזרים, צ'לסי הופקינס, שהייתה רחוקה בשבוע שעבר ריבאונד אחד בלבד מטריפל-דאבל, שוב נותרה רק עם תשעה ריבאונדים, אליהם אפשר לצרף עשר נקודות ו-12 אסיסטים. הראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים אם תרצו. הופקינס מעמידה השנה ממוצעים שקרובים לטריפל דאבל עם 14.6 נקודות, 10.6 ריבאונדים ו-9.8 אסיסטים למשחק. קרובה לזכות לכינוי "מיס טריפל-דאבל למשחק".

המוליכה ערב המחזור, בנות הרצליה, הופתעה אצל הפועל זכרון/מעגן הלפני אחרונה עם 72:67. טיילר היל הוליכה את קלעיות הקבוצה המפסידה עם 28 נקודות, 20 ושמונה ריבאונדים היו לקישה המפטון. מנגד, בריטני מילר קלעה 22 וקטפה 12 כדורים חוזרים אצל המנצחת, אלכסנדריה הארדן הצדיקה את שם המשפחה כשקלעה 21, קטפה תשעה כדורים חוזרים ומסרה שבעה אסיסטים.

א.ס רמת השרון של אורנה אוסטפלד גברה בבית 67:88 על הפועל פתח תקוה והתקרבה לצמרת. נוף קדם בלטה עם 22 נקודות, חמישה ריבאונדים וארבע חטיפות. ג'סמין תומאס הייתה רחוקה ריבאונד מטריפל דאבל כשקלעה 18 ומסרה עשרה אסיסטים.

מכבי אשדוד ניצחה 53:65 את הפועל ראשון לציון בזכות 18 נקודות של שי דורון ועוד 17 ועשרה ריבאונדים של טיפאני ג'קסון. שיי קלי בלטה אצל המפסידה עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully