וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות של פיב"א: עירוני נהריה מתארחת בסלוניקי

19.12.2016 / 20:00

הקבוצה של אריק אלפסי תנסה לצאת מהמשבר שלה במשחק החוץ נגד אריס החזקה (21:00, ספורט 5+), שגברה עליה ב-32 הפרש בסיבוב הראשון בעין שרה. בקבוצה מחכים עם ביצוע שינויים בסגל

שחקני עירוני נהריה בסיום. אדריאן הרבשטיין
יצאו מהמשבר? שחקני עירוני נהריה/אדריאן הרבשטיין

העונה האירופית של עירוני נהריה תימשך מחר (שלישי), כשהסגולים יתארחו ביוון אצל אריס סלוניקי (21:00, שידור ישיר בספורט 5+) במסגרת המחזור העשירי בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה מעין שרה מגיעה למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול שישה הפסדים, כשהמארחת מגיעה במאזן הפוך של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים במקום הרביעי. בסיבוב הראשון, הביסה אריס את נהריה בעין שרה, 53:85.

הקבוצה של אלפסי מגיעה למשחק לאחר עוד נקודת שפל בעונה החלשה שלה - הדחה בשמינית גמר גביע המדינה על ידי עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית. לאחר ההפסד, התבטא אלפסי, שצריך לבצע זעזוע בקבוצה, אך בימים שלאחר מכן נשאר הסטטוס קוו, גם בכל הנוגע למעמדו וגם בנוגע למצבת השחקנים. היושב ראש, ניסים אלפסי נמצא עם נבחרת הנוער באליפות אירופה בטורקיה, ורק לאחר חזרתו בסוף השבוע יבחנו האפשרויות לשינויים. כדי לשמור על סיכוי העפלה לסיבוב הבא מהמקום החמישי, תהיה חייבת נהריה לרשום ניצחון אחד מפתיע, כשהמשחק בסלוניקי הוא הזדמנות בשבילם לצאת מהמשבר.

אריס סלוניקי נמצאת בעמדת העפלה מצוינת לשלב 24 הגדולות בליגת האלופות, וכן מדורגת בצמרת הליגה היוונית עם מאזן של שבעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. המאמן, דימיטריס פריפטיס, מקבל עונה נהדרת מהאמריקאים וויל קאמינגס עם 14.6 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק, הגארד מייקל ג'נקינס עם 13.4 נקודות ו-3.1 אסיסטים והפורוורד דווין מרבל, עם 9.9 נקודות למשחק. מלבד השלושה, מככבים בקבוצה הסרבי טדייה דרגיצ'ביץ', והמקומי ולדימיר יאנקוביץ' שהצטרף במהלך העונה מולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully