וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אלסנדרו ג'נטילה הושאל עד תום העונה לפנאתינייקוס

מערכת היחסים העכורה עם קבוצתו הובילה את מילאנו להשאיל את שחקן נבחרת איטליה (24, 2.01 מ') לפאו, בה שיחק בעבר אביו. העונה העמיד ממוצעים של 10.8 נק', 3 ריב' ו-2.4 אס' למשחק

אלסנדרו ג'נטילה שחקן מילאנו. AP
חיזוק גדול לירוקים מאתונה. ג'נטילה/AP

כשבועיים לאחר שהודיעה כי אלסנדרו ג'נטילה יושאל לקבוצה אחרת עד תום העונה, מצאה הערב (שני) מילאנו את הקבוצה הזו - פנאתינייקוס, אליה הצטרף הפורוורד האיטלקי באופן רשמי.

מערכת היחסים העכורה בין הצדדים הובילה לפרידה ההדדית, ובעוד פנרבחצ'ה וברצלונה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, פאו היא זו שזכתה בו ובכך יסגור ג'נטילה הצעיר מעגל, לאחר שאביו, "נאנדו" ג'נטילה, שיחק באתונה ב-1998-2001. העונה העמיד האיטלקי ממוצעים של 10.8 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק ביורוליג, אך משחקו האחרון במפעל היה לפני כחודש.

ג'נטילה (24, 2.01 מ') גדל במחלקת הנוער של בנטון טרויזו ובדצמבר 2011 חתם לארבע שנים באולימפיה מילאנו. מעונה לעונה הפך שחקן מרכזי יותר יותר ולשיאו הגיע אשתקד, עם ממוצעים נפלאים של 19.3 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק במסגרת היורוליג. בקיץ 2014 נבחר במקום ה-53 של דראפט ה-NBA על ידי מינסוטה, ששלחה את הזכויות עליו ליוסטון. הרוקטס ניסו לצרפו במהלך הקיץ החולף, אך המגעים לא צלחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully