וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: תביעתו של ניר קלינגר בסך 700 אלף שקלים נדחתה

19.12.2016 / 14:51

עו"ד תגר הכריע בבוררות בין הקבוצה למאמן, שטען כי החזיק בחוזה גם לעונה הקודמת וישלם שכר טרחה לבורר בסך 6,250 ש"ח. גורם באשדוד סיפר: "לא היה לנו ספק שהצדק איתנו". גאלוביץ' ואיבקוביץ' עזבו

צילום: יוסי ציפקיס

נדחתה תביעת הבוררות של ניר קלינגר לפיצויים ממ.ס. אשדוד. קלינגר שאימן את הקבוצה במשך שנתיים וירד איתה לליגה הלאומית, תבע לפני כשנה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל סכום של 700 אלף שקל בטענה כי היה לו חוזה גם לעונה שעברה שהיתה לטענתו אמורה להיות עונתו השלישית במועדון. באשדוד טענו כי החוזה לעונה השלישית לא היה בתוקף מכמה סיבות וביניהן העובדה כי הקבוצה ירדה ללאומית.

המנהל המקצועי של הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
הפסיד את הבוררות. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מי שמונה לפסוק בתיק הוא עורך הדין עמיאל תגר שמסר את החלטתו אחרי דיונים רבים ודחה את התביעה. תגר פסק גם כי ההוצאות בתיק בסך של 6,250 שקל יחולו על קלינגר. במ.ס. אשדוד אמרו היום: "לא היה לנו ספק כי הצדק איתנו אבל בבוררות כמו בבוררות אתה אף פעם לא יכול לדעת איך תצא". שלא לציטוט אמרו היום גורמים באשדוד שהפסיקה של תגר ודאי תשמח את ג'קי בן זקן שחיכה זמן רב להחלטה.

בעניין אחר, הבלמים נינו גאלוביץ' וסאשה איבקוביץ' חתמו על הסכמי השחרור שלהם ועזבו את המועדון. לעומתם ניבאלדו חתם רשמית בהפועל קטמון, כפי שפורסם בוואלה ספורט, והוא יעבור מייד עם פתיחת חלון ההעברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully