וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה: יואב עומר זכה באליפות העולם לנוער

19.12.2016 / 12:04

הישראלי הגולש בדגם RSX הבטיח את הזכייה בזהב באוקלנד, ניו זילנד, עוד לפני שיוט המדליות: "זו שמחה אדירה, לא יכול לתאר את ההרגשה". עידו ביליק ואופק שלגי זכו בכסף בדגם 420

יואב עומר גולש. איגוד השייט, מערכת וואלה! NEWS
יופי של הישג. יואב עומר/מערכת וואלה! NEWS, איגוד השייט

יואב עומר, אלוף העולם לנוער בדגם ה- RSX האולימפי, זכה היום גם באליפות העולם לנוער בגלשני RSX של התאחדות השייט הבינלאומית ISAF הנערכת באוקלנד, ניו זילנד.

עומר, ממועדון השייט שדות ים, ניצח היום בכל 3 השיוטים והבטיח את התואר העולמי לנוער של ISAF עם 14 נקודות שליליות לאחר 12 שיוטים כשהוא מוביל בפער עצום מהמדורג שני. מחר, יום שלישי, יתקיים השיוט האחרון בתחרות ועומר יוכל לנוח ולא להשתתף לאחר שהבטיח את מדליית הזהב ואת התואר החשוב.

עומר אמר לאתר התחרות: "זו תחושה אדירה ואני שמח לנצח עוד לפני השיוט האחרון. אני לא יכול לתאר כרגע את ההרגשה שלי.

קטי ספיצ'קוב, אלופת העולם לנוער בגלישה בדגם האולימפי, ממועדון השייט אילת, מדורגת כרגע במקום השני בכללי לאחר 12 שיוטים (היום סיימה 3 פעמים מקום השני). מחר, יום שלישי, היא תיאבק על מדליית הכסף בשיוט האחרון כשבמאזנה 32 נקודות שליליות. ספיצ'קוב מקדימה כרגע גולשות מסין ומפרו להן 39 נקודות שליליות.

במפרשיות מדגם 420 עידו ביליק ואופק שלגי, ממועדון שייט חיפה, זכו במדליית הכסף לאחר שצברו 22 נקודות שליליות כשהם מקדימים צמד מארגנטינה (30 נקודות שליליות). מחר ייערך השיוט האחרון אך הצמד הישראלי הבטיח את מדליית הכסף ואת סגנות אליפות העולם לנוער הודות לפער גדול ולאפשרות זריקה של תוצאה.

  • עוד באותו נושא:
  • יואב עומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully