וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בשמינית גמר הגביע: הפועל חולון מארחת את הפועל אילת

18.12.2016 / 22:29

העולה האחרונה לשמונה האחרונות של גביע המדינה תיקבע במפגש בין הקבוצה של דן שמיר לזאת של עודד קטש (20:10, ספורט 5). במחצית המשחק: הגרלת רבע גמר הגביע

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון בין הקבוצות

שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל יגיע מחר (שני) לסיומם במשחק בו תארח הפועל חולון את הפועל אילת (20:10, ספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו רק לפני מספר שבועות בליגה בחולון, כשאילת, אז עמוק בתחתית הליגה, הדהימה עם ניצחון 78:86 על הראש של מאמנה לשעבר דן שמיר, ומשם החלו האילתים ריצה של שלושה ניצחונות. במחצית המשחק תיערך הגרלת רבע גמר הגביע, שייערך בראשון לינואר.

רפי מנקו שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
ימשיך לקחת את אילת קדימה? רפי מנקו/לירון מולדובן

בהפועל חולון סימנו עוד לפני הגרלת שמינית הגמר את הגביע כאחת המטרות העיקריות של העונה, והרצון של ראשי המועדון להגיע לשלבים המכריעים של המפעל הוא גדול מאוד. בחולון היו מרוצים מהיכולת והאופי שהפגינו השחקנים בשני משחקי הליגה האחרונים, כשרשמו קאמבק בניצחון החוץ על הפועל תל אביב, ומספר ימים לאחר מכן שלטו בקרב על המקום השני וגברו על בני הרצליה. מי שנמצא בכושר שיא הוא קאליף וויאט, שרשם יום גרוע במיוחד נגד אילת במשחק הליגה האחרון. וויאט רושם 20.7 נקודות למשחק מפתיחת העונה, כולל 26.3 נקודות למשחק בשלושת המחזורים האחרונים.

רק לפני שלושה מחזורים היה נראה שהפועל אילת הולכת להיות חלק בלתי נפרד ממאבקי התחתית, אלא שאז החלו השחקנים של עודד קטש בריצה של שלושה ניצחונות, בחוץ על הפועל חולון, בבית נגד מכבי אשדוד ובשבוע שעבר ניצחון מרשים במיוחד על הפועל ירושלים בבירה. רצף הניצחונות החל בדיוק עם הגעתו של רפי מנקו מהפועל ירושלים, ובקבוצה מפרגנים למנקו, אך מזכירים שחלק מהשינוי הגיע גם עם חזרתו של חנן קולמן מהפציעה והקליטה של טוני מיטשל, הזר שהגיע רק שבוע אחד לפני כן. באילת רוצים מאוד להמשיך את המומנטום בחולון, ושמו לעצמם למטרה לשלוט בקצב במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully