וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה קשה במכבי ראשון לציון, ניצן חנוכי: "בושה איך שנראינו"

18.12.2016 / 22:05

האלופה הודחה בשמינית גמר הגביע בידי הפועל באר שבע מהליגה הלאומית, והקפטן לא חיפש תירוצים: "רוצה להתנצל בפני האוהדים". כדיר ירד מתוסכל מהפרקט, תומאס עשוי לשלם את המחיר

שחקני מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
צפויים שינויים. שחקני מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

העונה הרעה של מכבי ראשון לציון נמשכה גם הערב (ראשון) כשאלופת המדינה הפסידה להפועל באר שבע מהליגה הלאומית 104:96, והודחה בבושת פנים כבר בשמינית הגמר. הכתומים הציגו משחק הגנה רע מאוד, כשבאר שבע מוליכה כבר ב-17 הפרש לקראת סיום המשחק, כשבגארבג' טיים מצליחים הכתומים לצמק את ההפרש במעט, אך לא להמתיק את הגלולה המרה.

האכזבה בראשון לציון בסיום המשחק הייתה קשה מאוד, כשמי שנראה היה שלקח את ההפסד בצורה הקשה ביותר היה אלישי כדיר שירד מהפרקט וסינן קללות לכל עבר. הצוות המקצועי וההנהלה צפוי לערוך שיחות בקרוב על מנת להחליט על שינויים אפשריים בסגל, כשמי שנמצא בכושר נורא הוא הפורוורד צ'ארלס תומאס. במועדון טענו במהלך השבוע כי תומאס לא נמצא בדרכו החוצה, אך אם יוחלט על שינוי והחלפה של שחקן, הוא אמור להיות השחקן שישלם את המחיר.

"הפסדנו את המשחק בצד ההגנתי, נתנו להם להיכנס למשחק ולצבור ביטחון וכשזה קורה אז גם קליעות קשות נכנסות והאחוזים בהתאם", סיכם הקפטן ניצן חנוכי. "אני רוצה להתנצל בשם השחקנים בפני האוהדים שהגיעו מראשון לציון לתמוך בנו. בושה איך שנראינו, אף אחד לא חשב שזה יראה כמו שזה נראה".

לאריק שיבק, שהגיע למשחק בבאר שבע כשהוא חולה ואפילו לא העביר את התדרוך לפני המשחק מחשש שידביק את השחקנים, אין יותר מדי זמן כדי לשנות דברים כשכבר ביום רביעי תגיע לעיר היין קרשיאקה עם המאמן ננו מרקוביץ'. שון דאוסון, שאפילו לא היה הערב בבירת הנגב, לא אמור לשחק גם נגד הטורקים, ועשוי לחזור אחרי למעלה מחודש למשחק הליגה הבא, נגד מכבי תל אביב בראשון לציון ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully