וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: רפאלוב חזר לכבוש בקלאב ברוז' אחרי ארבעה חודשים

הקשר שהתגבר לאחרונה על פציעה ושב להרכב של אלופת בלגיה, חגג שער ליגה שני בדקה ה-21 ושיחק 74 דקות ב-1:5 על קורטרייק. שער ניצחון לבן אז'ובל בפרטיזני, אירוע הזוי ברומניה

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
הקאמבק מהפציעה הושלם. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב כבש הערב (ראשון) את שער הליגה השני שלו העונה והראשון זה ארבעה חודשים, כאשר העלה את קלאב ברוז' ליתרון 0:2 בדקה ה-21 במשחק מול קורטרייק, שהסתיים בניצחון מוחץ 1:5. הקשר הישראלי, שחזר לאחרונה מפציעה ופתח שוב בהרכב, ירה מרחוק ונעזר ברגל של שחקן אורח כדי לחגוג. רפאלוב הוחלף בדקה ה-74, ברוז' עלתה למקום הראשון בליגה הבלגית והיא מקדימה בנקודה את זולטה וארחם.

צפו בשער של בן אז'ובל

* בן אז'ובל הבקיע את שער הליגה הראשון שלו במדי פרטיזני והעניק לה 0:1 על קוראבי, בדרך למקום השני בליגה האלבנית, רק שלוש נקודות פחות מהמוליכה קוקשי. החלוץ בן ה-23 עט על ריבאונד בדקה ה-39 והוסיף שער ליגה לארבעה שיש לו בגביע.

* אירוע הזוי במשחק של טרגו מורש ברומניה. קבוצתם של אלון נצר ויובל יעקובוביץ' (ישבו על הספסל) הובילה 0:2 על פנדורי, אך האורחים סירבו לעלות למחצית השנייה בגלל תנאי המגרש. כר הדשא היה קפוא ומערכת החימום לא פעלה, כך שאפילו שניים מארבעת המחליפים של פנדורי לא הסכימו לשבת על הספסל ונטשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully