וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את גלבוע/גליל 76:77 בשמינית הגמר

הצהובים נחלצו מהפסד סנסציוני נוסף לקבוצה של אריאל בית הלחמי לאחר שג'ייסון סיגרס החטיא על הבאזר, ליאור ליובין נשם לרווחה בהופעת הבכורה שלו על הקווים. ווימס (20) וראד (16) בלטו

גל מקל עם סוני ווימס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הכי קשה שיש. ווימס ומקל/ברני ארדוב

לאחר התפטרותו של רמי הדר, ועם ליאור ליובין על הקווים, עלתה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לרבע גמר גביע המדינה כשניצחה בעור שיניה 76:77 את גלבוע/גליל ביד אליהו. היכולת שוב לא היתה משכנעת אך הפעם, בניגוד למפגש הקודם בין הקבוצות, זה נגמר בניצחון של הצהובים שיעברו כעת להתעסק במשימות הבאות שלהם: מינוי מאמן קבוע והמשחקים הקשים מול צסק"א מוסקבה ודרושאפקה בהמשך השבוע ביורוליג.

הפתיחה שוב לא היתה משכנעת, בלשון המעטה. סוני ווימס ומאיק צירבס סידרו לליובין יתרון בן עשר נקודות, אך הקבוצה אותה אימן בעבר סגרה את הפער במהירות ואפילו עלתה ליתרון ברבע השלישי. למעשה, רק בעיטות בדלי ברגעי ההכרעה מנעו מגלבוע/גליל להשלים סנסציה שנייה תוך שבוע, כשהבעיטה הגדולה מכולן היתה ממש על הבאזר: ג'ייסון סיגרס, שניצח את מכבי תל אביב בשבוע שעבר, חדר ומצא עצמו לבד לגמרי מול הטבעת - אך החטיא.

אז כן, מכבי תל אביב ניצחה, לשם שינוי, אבל היכולת הזו רחוקה מלהספיק לה ביורוליג. אולי עם מאמן אחר הכל ייראה אחרת, אך בינתיים, דומה שאין הבדל משמעותי בין ארז אדלשטיין לרמי הדר לליאור ליובין. ולא נסיים בלי להחמיא לחבורה העיקשת של אריאל בית הלחמי, שנלחמה מהרגע הראשון ועד האחרון, לא הציגה משחק גדול ובכל זאת היתה רחוקה סל אחד מאחת הסנסציות הגדולות ביותר שנראו במפעל בשנים האחרונות.

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפעם זה לא הלך לו. סיגרס מחטיא על הבאזר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, סוני ווימס, גיא פניני, ויקטור ראד וקולטון אייברסון, בעוד גלבוע/גליל העלתה את יחזקאל סקוורר, חואקין שוכמן, מייקל קוואלס, מרפי הולוואי ואריק גריפין. האורחת עלתה ל-6:10 אך שלשה של אוחיון ונקודות של ראד העלו את הצהובים ל-14:18. סקוורר וקוואלס צלפו שלשה משלהם, ובסיום הרבע זה 22:25 למכבי תל אביב.

רבע 2:

פניני פתח היטב את הרבע השני, קבע 22:29 ואילץ את בית הלחמי לקחת פסק זמן. צירבס וראד הפכו את זה ל-25:35, סקוורר הוריד ל-35:30, סיגרס הוסיף סל נאה ובמחצית הראה לוח התוצאות על 38:41 בלבד למכבי תל אביב. סקוורר היה הקלע המוביל (10), ווימס וצירבס קלעו 8 למארחת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הספסל של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ערב שבמכבי תל אביב לא ירצו לזכור/ברני ארדוב

רבע 3:

גריפין השווה ל-41:41, סחט עבירה לשלוש, השלים את הקאבק והעלה את קבוצתו ל-48:51. הצהובים הגיבו עם שתי שלשות של ווימס שהשלימו ריצת 0:8 בדרך ל-53:59, אופיר הובר הוריד ל-61:59, מקל ענה עם שלשה חשובה, ועם העליה לרבע המכריע זה 59:63 למכבי תל אביב.

רבע 4:

סקוורר הנפלא וגריפיו הורידו ל-65:64 בלבד, 7:30 דקות לסיום, פניני ענה בשלשה, צירבס ביצע עבירה חמישית, וחמש דקות לסיום היתרון הצהוב עמד על 67:68. האורחת פספסה עוד ועוד הזדמנויות לעלות ליתרון, ראד קלע סל חשוב וקבע 71:75, שתי דקות לבאזר, אך סקוורר ענה בשלשה ענקית וצימק ל-75:74. ווימס איבד וסיגרס השווה ל-76:76, 37 שניות לסיום, ראד החטיא אך לנדסברג סחט עבירה, קלע פעם אחת, ובמצב של 76:77, 10 שניות לסיום, קיבלה גלבוע/גליל כדור אחרון. היא הלכה פעם נוספת לסיגרס, שחדר עד הטבעת - אך החטיא על הבאזר. זה נגמר ב-76:77 דרמטי למכבי תל אביב.

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. ברני ארדוב
איזו אכזבה. סיגרס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סוני ווימס 20 (8 מ-18 מהשדה), 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות ו-5 איבודים, ויקטור ראד 16, מאיק צירבס 12 ו-4 חסימות, סילבן לנדסברג 7, גיא פניני 6 (1 מ-6 ל-3), יוגב אוחיון 6 ו-5 אסיסטים, גל מקל 5, די ג'יי סילי 3, קולטון אייברסון 2.

קלעו לגלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר 16, אריק גריפין 14, ג'ייסון סיגרס 14 ו-5 אסיסטים, מרפי הולוואי 12, מייקל קוואלס 6, חואקין שוכמן 6, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים, אופיר הובר 5, עמית ביר כץ 3. זיו בן צבי שותף (5 דקות) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully