וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א הביסה לפני מכבי תל אביב, ניצחון שלישי ברציפות לבלאט

אלופת אירופה גברה על חימקי מוסקבה 79:95 ב-VTB, ארון ג'קסון קלע 20, תאודוסיץ' הוסיף 16 ו-9 אסיסטים. דרושאפקה ניצחה 74:87 את קרשיאקה, ריאל מדריד הביסה, ברצלונה ניצחה בקושי

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
במומנטום. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט ודרושאפקה חוזרים לעניינים. המאמן וקבוצתו הטורקית, שלא הצליחו לחבר רצף ניצחונות מאז סוף אוקטובר ועשו זאת עם הניצחון הגדול על ריאל מדריד באמצע השבוע, כבר עם ניצחון שלישי ברציפות, לאחר שרשמו 74:87 על קרשיאקה במסגרת הליגה הטורקית. בעקבות הניצחון, לדרושאפפקה מספר נקודות זהה (19) כמו לגלאטסראיי ולבנביט שנמצאות במקומות השלישי והרביעי. אנאדולו אפס עדיין מוליכה את הטבלה הטורקית עם 21 נקודות. המשחק הבא של הקבוצה יהיה מול פנרבחצ'ה ביורוליג, כשלאחריו היא תפגוש במכבי תל אביב. סקוטי ווילבקין הוליך את קלעי המנצחת עם 23 נקודות, אדריאן מורמן הוסיף 13, שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. סמיך ארדן קלע עשר והוסיף שבעה כדורים חוזרים כשמייקל פונטיקה בלט מנגד עם 17 נקודות.

* יריבת מכבי תל אביב ביום רביעי צסק"א מוסקבה לא התקשתה לרגע מול חימקי מוסקבה וגברה עליה 79:95 ב-VTB, עדיין ללא נאנדו דה קולו. ארון ג'קסון היה המצטיין התורן עם 20 נקודות, ויטאלי פריזדון הוסיף 18 ומילוש תאודוסיץ' שוב ליהטט עם 16 ו-9 אסיסטים. אקס הפועל ירושלים ג'ייקוב פולן הוליך את המפסידה עם 14.

* בספרד שיחקו היום ריאל מדריד וברצלונה במסגרת המחזור ה-12. הבלאנקוס הביסו בקלילות 59:106 את אוברדוריו וממשיכים להוליך בבטחה עם הפסד ליגה בודד. ג'ייסי קארול הוביל את הקלעים עם 23 נקודות ושש שלשות, סרחיו יול הוסיף 18 משלו. בארסה ניצחה בדרבי הקטלאני 77:79 את חובנטוד בדאלונה והתאוששה מההפסד במחזור הקודם ומשלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות. אלכסנדר וזנקוב בלט עם 18 נקודות.

ג'ייסי קארול ריאל מדריד. GettyImages
להט בלבן. קארול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully