וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר נטש בזעם את משחק הראווה: "אם אני בחוץ, אין משחק"

שחקן העבר שמע שהוא מוחלף במשחק הוותיקים מול גרמניה, זעם ולא נישאר לטקס הסיום. שלמה שרף: "לא אזמין אותו לגומלין". זוהר הגיב: "המשכתי לאירוע אחר, הפסדנו כי לא היה לנו מאמן מספיק טוב"

יוסי ציפקיס

מקרה חריג במהלך משחק הראווה של ותיקי נבחרת ישראל מול ותיקי נבחרת גרמניה: במחצית המשחק איציק זוהר שמע שהוא מוחלף, ארז את החפצים שלו, נטש בזעם ולא נשאר לארוחת ערב עם בכירי ההתאחדות ושרת הספורט. גורמים סיפרו שכשרף הודיע לזוהר כי הוא מחליף אותו, שחקן העבר ענה: "אם אני יוצא, אין משחק".

המשחק עצמו הסתיים ב-2:3 לגרמניה, כשצמד של רונן חרזי לא מנע מנבחרת ישראל הפסד.

זו לא הפעם הראשונה שזוהר היה מעורב בתקרית בנסיבות כאלה. בחודש יולי בשנה שעברה זוהר היה שותף למשחק ראווה לזכר ניצן שירזי שפוצץ בעקבות עימות פיזי בין השחקנים, בראשות איציק זוהר. בעקבות התקרית זוהר פוטר בזמנו מערוץ הספורט וטאלנט נוסף של הערוץ, רז זהבי, הושעה לשלושה חודשים.

שחקן נבחרת הוותיקים של ישראל איציק זוהר. יוסי ציפקיס
שוב אותו סיפור. איציק זוהר/יוסי ציפקיס

שלמה שרף אמר לוואלה ספורט על התקרית: "אני בטוח שאיציק זוהר מצטער על הסיפור הזה היום. בסך הכל מה הוא עשה, סגר לעצמו את הדלת למשחק הגומלין. אנחנו נצא למשחק חוץ בגרמניה ואחרי האירוע הזה אני לא אוכל להזמין אותו וזה חבל מבחינתו. הוא לא היה היחיד שהחלפתי במחצית. בסך הכל רציתי לחלק את הכוחות בין כולם וחשבתי שהוא ייצא אחרי מחצית אחת. הוא היה צריך לקבל את ההחלטה שלי, לצאת כספורטאי ולהישאר לערב הוותיקים אחרי המשחק. האמת היא שיתר השחקנים היו מופתעים מההתנהגות שלו ואני ביקשתי שימשיכו הלאה כאילו לא קרה דבר".

איציק זוהר אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "למרות הרצון של שלמה שרף לקבל עוד כמה דקות של פרסום מהחוויה הזו, לא אגרר לזה. הייתה לי הזכות ללבוש שוב את מדי הנבחרת כשהבן שלי צופה בי וכאשר הוחלפתי, אמרתי תודה לכולם ולא נשארתי לאירוע הוותיקים כי היה לי אירוע אחר. באתי לשחק מתוך אהבה לנבחרת ועשיתי מה שיכולתי. לא אמרתי אין משחק אם אני לא משחק. זה לא נכון שאמרתי דבר כזה. לצערי כמו לפני עשרים שנה, גם הפעם הפסדנו כי לא היה לנו מאמן מספיק טוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully