וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.12: זלאטן אומר "לא" ל-120 מיליון ליש"ט לעונה

ממשלת סין הייתה מוכנה להשקיע בעצמה כדי להנחית את השבדי בליגה המקומית, אבל הוא רוצה להישאר באנגליה. צ'לסי תגיש הצעה על חאמס, מוריניו בעקבות לינדלוף, יובטיץ' מבוקש ברוסיה

one

שמועות

* "דיילי מייל" מדווח שזלאטן איברהימוביץ' צפוי לדחות הצעה בלתי נתפשת של 120 מיליון ליש"ט לעונה מהליגה הסינית, לטובת הישארות במנצ'סטר יונייטד גם בעונה הבאה. על פי הדיווח, ממשלת סין מוכנה להשקיע את הסכום בהגעה שלו לאחת מקבוצות הליגה.

* ב"הסאן" טוענים שמנצ'סטר סיטי מתעניינת באלכס אוקסלייד-צ'מברליין מארסנל ושהיא תהיה מוכנה לשלם עבורו 25 מיליון ליש"ט. בשנים האחרונות בקארי סאניה, קולו טורה, גאל קלישי, סמיר נאסרי ועמנואל אדבאיור עשו את הדרך מהתותחנים לצד התכול של מנצ'סטר.

* "סאנדיי מירור" טוען שצ'לסי תשתמש בכסף שיתקבל ממכירת אוסקר לשנגחאיי SIPG, כדי לרכוש את חאמס רודריגס מריאל מדריד. אוסקר צפוי להימכר תמורת כ-62 מיליון ליש"ט וחאמס אמור לעלות כ-75 מיליון ליש"ט.

* ראן הצרפתית הודיעה שהיא יורדת מהאפשרות לצרף את מרטין אודגור. הנורבגי בן ה-18 כבר הגיע לצרפת לפני כשבועיים וצפה במשחק של הקבוצה, אבל המאמן יוהאן גורקוף החליט לבטל את עסקת ההשאלה שלו מריאל מדריד.

* רומא ממשיכה לנהל עם גנואה מו"מ בנוגע לרכישתו של הקשר האחורי הוונצואלי, תומאס רינקון. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הג'אלורוסי הוא הקשר ההתקפי של צ'לסי, צ'רלי מוסונדה. הבלגי בן ה-20 בילה את השנה האחרונה כמושאל לבטיס.

* סטבן יובטיץ' שממעט לשחק באינטר, סומן על ידי ספרטק מוסקבה. מוליכת הטבלה ברוסיה, שלא זכתה באליפות מאז 2001, רוצה להתחזק לקראת החצי השני של העונה.

* מנצ'סטר יונייטד העבירה לבנפיקה הצעה בגובה 38 מיליון ליש"ט על הבלם השבדי ויקטור לינדלוף - כך על פי "סאנדיי מירור".

שחקן נבחרת שבדיה, ויקטור לינדלוף. GettyImages
יינחת באולד טראפורד? לינדלוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully