וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל תל אביב, מורן רוט הוצע להצטרף בחוזה זמני

18.12.2016 / 9:13

האדומים בלחץ מהפציעה המתמשכת של רביב לימונד: "עם מצבת הישראלים הנוכחית, פלייאוף יהיה הישג". הרכז הוותיק עשוי להצטרף, אדריאן בנקס: "מקווה לקבל החודש אזרחות ישראלית"

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פציעה טורדנית. לימונד מול טימור/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודחה אמש (שבת) בשמינית גמר גביע המדינה לאחר הפסד 78:74 בביתה להפועל ירושלים. הקבוצה של שרון אברהמי פיגרה לאורך כל המשחק, כשבמהלך הרבע השלישי הבור עמד על 15 נקודות, אלא שבשלב הזה החלו אדריאן בנקס ואלאנדו טאקר לחפור את דרכם של האדומים בחזרה, וצימקו עד לנקודה את היתרון של סגנית האלופה, אך לא יותר מכך.

הסיפור הגדול סביב המשחק נוגע לרביב לימונד ששיחק רק 13 דקות בהן פיגרה הפועל תל אביב ב-21 נקודות הפרש. לימונד סימן לספסל אחרי דקה במחצית השנייה כי הוא חש כאבים בקרסול שמציק לו מפתיחת העונה וירד לספסל, "המצב של רביב נורא, זה הרג אותנו", אמר גורם במועדון, "מה אנחנו יכולים לומר לאברהמי שהכוכב שלו לא כשיר? בסגל הישראלי הנוכחי, עם תמיר בלאט, תומר גינת ומתן נאור, זה יומרני לחשוב על משהו מעבר לכניסה לפלייאוף, וגם זה ייחשב הישג מרשים". בקבוצה העבירו את לימונד סדרה של בדיקות, שמראות כי הוא כשיר למשחק, אך עדיין קיימת אפשרות שיקבל מנוחה ממושכת נוספת.

מורן רוט הוצע לקבוצה ועשוי להצטרף בחוזה זמני, דבר שיאפשר ללימונד זמן נוסף של החלמה.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איך אפשר לבוא אליו בטענות? אברהמי/ברני ארדוב

מי שבכל זאת היה טוב במדי האדומים היה אדריאן בנקס שסיים עם 18 נקודות ב-7 מ-11 מהשדה, "ניסיתי להיות הבן אדם שיביא את הניצוץ לקבוצה, ידעתי שזה משחק גדול לשחק נגד קבוצה כזאת, עם הרמה של השחקנים שיש בקבוצה השנייה, הרגשתי שאני יכול לעזור לקבוצה שלי, הם נשארו במשחק ויצאו עם הניצחון", אמר בנקס בסיום, "לשחק נגד השחקנים האלה כיריבים, הם שחקנים טובים, קבוצה טובה וזה נתן לי עוד מוטיבציה, זה מתסכל להפסיד, הדברים הקטנים עלו לנו בהפסד. לא שיחקנו משחק רע, אבל גם לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו. אני מרגיש שחייתי מהוויב של המשחק, ניסיתי להודיע לשחקנים האחרים כמה המשחק הזה חשוב, יותר מדי איבודי כדור עלו לנו במשחק". בהפועל מקווים כי קבלת האזרחות של בנקס תשנה את המצב בקבוצה והגארד הוסיף: "שמעתי שאני אמור לקבל החודש את האזרחות, אני מחכה לזה".

בסיום המשחק ליוו מספר אוהדי הפועל תל אביב את שופטי המשחק בקללות ובאיומים בדרך לרכבם. השופטים, שקיבלו ליווי צמוד של צוות המאבטחים באולם, צפויים לציין את הדברים בדוח, והפועל עשויה לעמוד לדין על כך.

  • עוד באותו נושא:
  • מורן רוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully