וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכמה העברתם של ניקלאס זולה וסבסטיאן רודי לבאיירן מינכן

בבילד מדווח כי הבלם זולה בן ה-21 יירכש תמורת 25 מיליון יורו, בעוד רודי בן ה-26 יגיע בהעברה חופשית. הודעה על צירופם של שני שחקני הופנהיים צפויה בימים הקרובים וההעברות בתום העונה

ניקלאס זולה שחקן הופנהיים. GettyImages
בדרך לבאיירן? זולה/GettyImages

האם באיירן מינכן מצאה לעצמה חיזוק כבר לקראת העונה הבאה? בבילד דיווחו אמש (שבת) כי הבווארים סגרו את העברתם של שני שחקני הופנהיים: ניקלאס זולה וסבסטיאן רודי. על פי הדיווח, הדאבליסטית תשלם 25 מיליון יורו תמורת זולה, הבלם בן ה-21. זולה הוא בלם גבוה (1.95 מטר) וחזק מאוד, שעשה את ההתקדמות הגדולה שלו בעונה שעברה.

זולה גדל בנוער של איינטרכט פרנקפורט, עבר ב-2009/10 לדרמשטאדט הקרובה וב-2010 צורף לאקדמיה של הופנהיים, שם שיחק עד 2013 אז עלה לבוגרים. מאז הוא רשם 95 הופעות במדי הופנהיים וכבש שישה שערים. בנוסף, היה חלק מהנבחרת ששיחקה במשחקים האולימפיים והגיעה עד לגמר, בו הפסידה בדו קרב פנדלים לברזיל. לזולה יש הופעה אחת במדי נבחרת גרמניה הבוגרת כששיחק מול פינלנד במשחק האימון באוגוסט.

סבסטיאן רודי בן ה-26 אמור להגיע לבאיירן בהעברה חופשית. רודי משחק בהופנהיים מאז 2010 ורשם שם 173 הופעות כשהוא כובש תשעה שערים. יש לו גם 12 הופעות בנבחרת גרמניה.

סבסטיאן רודי שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
רודי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully