וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל צירף לצוות האימון שלו את קרלוס מויה: "אדם מיוחד בקריירה שלי"

מויה הספרדי, שלאחרונה עבד עם מילוש ראוניץ', יצטרף לצוות שכבר כולל את טוני נדאל ופרנסיס רויג: "זה פרויקט מיוחד". נדאל לא זכה בגרנד סלאם מאז צרפת 2014: "קרלוס הרבה מעבר לחבר"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
יקווה לחזור למיטבו. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל צירף לצוות האימון שלו את קרלוס מויה, בן ארצו הספרדי, מי שהיה בעבר אלוף הרולאן גארוס. מויה בן ה-40 יצטרף לצוות שכולל את טוני נדאל (דודו של רפא) ופרנסיס רויג, בניסיון להחזיר את הטניסאי לשיאו.

נדאל, 30, שמחזיק ב-14 תארי גרנד סלאם, יקווה שחברו ממאיורקה ישקם את הקריירה שלו ואמר ש"זה מיוחד מאוד שיש לצדך מישהו כמו קרלוס, שהוא לא רק חבר, אלא גם אדם מאוד מיוחד בקריירה שלי. הוא יהיה לצדי באימונים ובתחרויות".

נדאל, שלא זכה בגרנד סלאם מאז צרפת 2014 (הרולאן גארוס התשיעי שלו), סבל משורה ארוכה של פציעות בשנתיים האחרונות. הוא עבד לצדו של דודו טוני מאז שפרץ לצמרת הטניס כבן עשרה בשנת 2005.

מויה, שלאחרונה הפסיק את עבודתו עם מילוש ראוניץ', אמר: "למען האמת, זה היה נהדר לקבל את השיחה הזאת ממנו. לעבוד לצד רפא ולעזור לו זה מיוחד מאוד עבורי, ואני בטוח שיחד עם טוני ופרנסיס יש לנו פרויקט נהדר. רפא הוא שחקן מיוחד, ואדם גדול, ויש לי איתו הרבה אמון וביטחון שנמשיך יחד לזכות בתארים".

טוני נדאל הוסיף ש"הבנו שזה הרגע הנכון לצרף אותו לקבוצה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully