וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ליגה ראשון העונה לניר ביטון ב-1:2 של סלטיק על דאנדי

הקשר שלח כדור נאה לרשת מ-16 מטרים והעלה את מאזן השערים שלו העונה לשניים בכל המסגרות. 18 דקות לתומר חמד ב-1:2 הדרמטי של ברייטון בבירמינגהאם. 90 דקות לגרשון ו-45 לסייף בהפסד גנט

ניר ביטון שחקן סלטיק עם חברו מוסא דמבלה. רויטרס
מזל טוב. ביטון עם דמבלה/רויטרס

* פרט לעונתו הראשונה בסקוטלנד, ניר ביטון כבש שער ליגה בכל אחת מהעונות שלו בסלטיק. הערב (שבת) המשיך הקשר במסורת, כשכבש שער ליגה ראשון העונה, ב-1:2 של סלטיק על דאנדי במסגרת המחזור ה-18 בסקוטלנד, אחרי ששלח כדור חכם מ-16 מטרים לרשת של היריבה בדקה ה-57. לביטון שני שערים העונה בכל המסגרות אחרי שכבש באירופה.

* תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-72 והיה שותף ל-1:2 הדרמטי של ברייטון במגרשה של בירמינגהאם. אנתוני קנוקר הצרפתי השווה בדקה ה-82, ובדקה החמישית של תוספת הזמן נגח גלן מארי לרשת אחרי כדור קרן וקלקל את הבכורה של ג'אנפרנקו זולה. ברייטון במקום השני בליגת המשנה באנגליה, עם רצף של 16 משחקים ללא הפסד ורק נקודה פחות מניוקאסל הראשונה. בירם כיאל עדיין לא חזר לסגל.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות בהפסד של גנט 3:1 לסנט טרוידן. קני סייף נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ואופיר דוידזאדה לא שותף. גנט עם הפסד שני רצוף בכל המסגרות.

* היברניאן, ללא אופיר מרציאנו הפצוע, סיימה ב-1:1 בחוץ מול גורניק מורטון בליגה הסקוטית השנייה ומקדימה את דנדי יונייטד בפסגה רק בזכות הפרש שערים עדיף.

* אמיר עגייב שוב לא שותף בשורותיה של אומוניה, שהביסה 1:5 בבית את אנאייניסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully