וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי ורגאס חוזר למכבי חיפה: חתם עד תום העונה

17.12.2016 / 17:39

הרכז הקשוח (30, 1.82), שהוביל את הירוקים בעונה שעברה למקום השלישי בתום העונה הסדירה, חוזר לקבוצתו הקודמת למרות שניהל בתקופה האחרונה מגעים עם מכבי ראשון לציון והפועל אילת

one

מכבי חיפה החתימה היום (שבת) את הרכז גרגורי ורגאס ששיחק בעונה שעברה, והוא יצטרף לקבוצה רק בעוד שבועיים וחצי, לאחר שיסיים לשהות לצד אשתו שילדה בחודש שעבר. ורגאס ניהל במהלך התקופה האחרונה מגעים עם מכבי ראשון לציון והפועל אילת ובחר לבסוף להצטרף לקבוצה בה פרץ בעונה שעברה. הרכז שוחרר לאחרונה מנאנסי הצרפתית, שלא הייתה מוכנה לקבל את העובדה ששב לארצות הברית כדי לשהות לצד אשתו.

גרגורי ורגאס מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ושוב איתכם. ורגאס/אדריאן הרבשטיין

ורגאס (30, 1.82) הוא רכז נבחרת ונצואלה שבנקודת עונשין הירואית העלה את נבחרתו לאולימפיאדה. אחרי קריירה עשירה מלאת הצלחות בליגה המקומית בונצואלה חתם בקיץ שעבר במדי מכבי חיפה והפך בין רגע למנהיג הגדול של הקבוצה של רמי הדר. ב-33 משחקים הוא קלע 13.9 נקודות, הוסיף 6.4 אסיסטים והוריד 4.6 ריבאונדים למשקח. הקיץ השתדרג לנאנסי הצרפתית, אך הקבוצה לא הצליחה כשורגאס רושם 9.1 נקודות ומוסר 5.5 אסיסטים למשחק.

מכבי חיפה פתחה את העונה הנוכחית בצורה גרועה כשניצחה רק בשלושה מתוך עשרת מחזורי הפתיחה שלה. הירוקים, שסבלו לאחרונה ממכת פציעות נוראית, שחררו השבוע את הסנטר ג'אריד פיימוס, כשהקו הקדמי של עופר רחימי כולל בשלב זה רק את טוני מיטשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully