וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד אכזרי: נבחרת הנוער הפסידה 71:70 ללטביה משלשת ניצחון

כמו מול בוסניה, הנבחרת של דני גוט הפסידה על חודה של נקודה, והיא זקוקה לניצחון על ליטא כדי לעלות לשלב הבא. מיכאל מושקוביץ' ומירון רוינה בלטו עם 14 נקודות כל אחד

שחקן נבחרת הנוער מירון רוינה. איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
משחק טוב שלו לא הספיק. מירון רוינה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורסל

עוד הפסד אכזרי לנבחרת הנוער של ישראל, שמתמודדת בימים אלו באליפות אירופה דרג א' בסמסון, טורקיה. החבורה של דני גוט, שנכנעה 102:103 לבוסניה ביום הפתיחה, רשמה היום (שבת) הפסד נוסף על חודה של נקודה, 71:70 ללטביה.

המחצית הראשונה של ישראל הייתה מבולבלת ועם מעט תוצרת התקפית, בניגוד למשחק הקודם. הלטבים שלטו בקצב ובמהלך הרבע השלישי כבר עלו ליתרון דו ספרתי, אבל ריצה בהנהגתו של מייקל בריסקר החזירו את ישראל תמונה. שתי דקות לסיום, יובל זוסמן העלה את הנבחרת לפלוס ארבע, אבל הלטבים חזרו. מירון רוינה החזיר את היתרון לישראל 14 שניות לסיום עם ריבאונד התקפה, אבל שלשה של קרוסק הלטבי שנייה וחצי לסיום קבעה הפסד שני לנבחרת. הנבחרת עדיין יכולה לעלות לרבע הגמר אם תנצח מחר את ליטא (13:00).

קלעו לנבחרת ישראל: מיכאל מושקוביץ (12 ריבאונדים) ומירון רוינה (9 ריבאונדים) 14 כל אחד, יובל זוסמן 13, מייקל בריסקר 10, גיל בני 9, יונתן רבינוביץ 6, טום ספיר 3, תומר לוינסון 1. עמית עבו שאתמול קלע 30 נקודות, שיחק רק 8 דקות ולא קלע. גם ברק אוריון, תומר זלמנסון ורון נקרשביץ שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully