וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאודלוק ואלכסנדר מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק הגביע מול גלבוע/גליל

17.12.2016 / 15:20

השוטינג גארד ושחקן הפנים ייעדרו ממשחק שמינית גמר הגביע, בו ליאור ליובין יעמוד על הקווים של הצהובים (א', 21:05, ספורט 5).באר שבע תארח את מכבי ראשון לציון, קרית אתא את מכבי חיפה

one

משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל יימשכו מחר (ראשון) בסיומם יוותר רק כרטיס אחד לרבע הגמר. במוקד המשחקים בראשון יעמוד ההתמודדות בין מכבי תל אביב, אחרי התבוסה המשפילה בבלגרד והתפטרותו של רמי הדר, להפועל גלבוע/גליל שניצחה אותם בשבוע שעבר בקאמבק הירואי ביד אליהו. הפועל באר שבע, מצמרת הליגה הלאומית, תנסה לחולל סנסציה, כשתארח את האלופה מכבי ראשון לציון. אליצור קרית אתא תארח בביתה את מכבי חיפה.

שחקני גלבוע/גליל חוגגים. שלומי גבאי
שוב יפתיעו? שחקני גלבוע/גליל חוגגים בהיכל/שלומי גבאי

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (21:05, ספורט 5)

אחרי עוד שבוע נורא, שכלל הפסד ביתי להפועל גלבוע/גליל אחרי יתרון בן 16 נקודות ברבע האחרון, ותבוסה ביורוליג בבלגרד, נרשם זעזוע שני העונה במכבי תל אביב כשהמאמן רמי הדר התפטר אמש מתפקידו. במועדון עסוקים מאז התפטרותו של הדר בחיפוש אחר מאמן, כשהאופציה הישראלית והזרה עומדת על הפרק. בינתיים מי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן ליאור ליובין, שינסה להימנע מהדחה מוקדמת כבר בשמינית הגמר נגד הקבוצה שהחריפה את המשבר רק לפני פחות משבוע. אנדרו גאודלוק וג'ו אלכסנדר לא ייכללו בסגל של הצהובים, כשהם לא כשירים לחלוטין. השבוע הקרוב הוא עמוס מאוד עבור הצהובים שכבר ברביעי יארחו את צסק"א מוסקבה ויצאו מיד לאחר מכן למשחק חוץ נגד דיוויד בלאט ודרושפאקה שייערך ביום שישי.

בגלבוע/גליל ראו בשבוע שעבר כיצד הם נשארים במאבקי התחתית כשמכבי תל אביב שייטה לה לניצחון ברבע האחרון, אלא שקאמבק הירואי של השחקנים של אריאל בית הלחמי נתן להם ניצחון יוקרתי שהרחיק אותם שלושה ניצחונות מהמקום שיורד ליגה בסיום העונה. בגלבוע עסקו השבוע בצד המנטאלי, מלבד תיקון הטעויות ההגנתיות שנעשו במשחק הליגה ביד אליהו, כשהמטרה העיקרית היא להשאיר את השחקנים על הקרקע אחרי הניצחון. בקבוצה התעקשו שלא לעסוק בנעשה ביריבתם, וביקשו מהשחקנים לבוא, לבצע את תוכנית המשחק, ולא לשים לב לרעשי הרקע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי ראשון לציון מאליק ווינס. ברני ארדוב
ימשיך את המומנטום? וויינס/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - מכבי ראשון לציון (19:05, משולב בספורט 5)

אחרי שעונת הקאמבק שלהם לליגה הלאומית עברה בחצי אכזבה, הפועל באר שבע כיוונה לעלייה בעונתה השנייה, ובינתיים לא מרשימה בליגת המשנה. השחקנים של יניב בורגר אמנם רשמו כמה ניצחונות גדולים העונה, אך נפלו בלא מעט הזדמנויות, כמו במשחק הליגה האחרון נגד הפועל רמת גן/גבעתיים באולם הקונכייה. סימן השאלה הגדול הוא מידת הכשירות של ג'ף אלן, שפספס את שני המשחקים האחרונים, כשבלעדיו יתקשו ג'ייסון וויליאמס, תמיר אריאלי, ג'ורדן לואיס, דודו שמריז ואוהד כהן למשוך את הקבוצה לסנסציה. בשל משחק הכדורגל של הפועל באר שבע, שייערך במקביל, אולם הקונכיה לא אמור להתמלא.

רכבת ההרים של מכבי ראשון לציון המשיכה גם השבוע, כשאחרי ניצחון ליגה חשוב על מכבי חיפה בחוץ חזרו השחקנים של אריק שיבק לאכזב עם הפסד חוץ לאורדאה, אלופת רומניה, שככל הנראה חיסל את הסיכויים להעפלת שלב בליגת האלופות. שיבק יקבל בחזרה למשחק הגביע את מאליק ווינס, שלא יכול לשחק בשלב הזה באירופה, וככל הנראה גם את אבי בן שימול שנעדר מהמשחק ברומניה בשל וירוס. שון דאוסון, שסובל מפציעה בברך שמשביתה אותו כבר כחודש, נמצא בספק להתמודדות. במועדון רואים בגביע כמטרה חשובה, ורוצים לחזור לפחות לחצי הגמר, כפי שעשו בעונה שעברה.

seperator

אליצור קרית אתא - מכבי חיפה (19:25, משולב בספורט 5)

בתחילת העונה כיוונו בקרית אתא לצמרת של הליגה הלאומית, ואחרי עשרה מחזורים הם אמנם רק ניצחון אחד מהמקום השני, אך רחוקים מאוד מהיכולת והציפיות. השחקנים של זיו ברתנא פתחו את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, ולמרות שרשמו לאחר מכן ארבעה ניצחונות רצופים, חזרו בתקופה האחרונה לסורם עם שני הפסדים ביתיים משלושת המשחקים האחרונים. את הקבוצה מובילים שני הזרים דאלי ג'וינר עם 17.2 נקודות ו-8.1 ריבאונדים וסרדומיניק פוינטר, שהצטרף מהפועל אילת, עם 20 נקודות ו-10.2 ריבאונדים. הישראלים הבולטים שינסו לעזור לקרית אתא לרשום סנסציה בדרבי הצפוני הם נועם מטלון עם 15.9 נקודות, ירין איינהורן, גל חלמיש ושגיב דוד.

שלושה ניצחונות מעשרה מחזורי ליגה הם בדיוק המאזן איתו הגיע רמי הדר לפני שנתיים למחזור ה-11 בליגת העל, ומשם הפך את כל העונה של מכבי חיפה. בכרמל מקווים שגם הפעם פתיחת העונה הנוראית תתהפך, ושהדרך למעלה תחל במשחק החוץ בשמינית גמר הגביע נגד אליצור קרית אתא, מגרש שבו היריבה העירונית הפועל חיפה ניצחה באופן משכנע רק ביום שלישי האחרון. חיפה תופיע למשחק עם ארבעה זרים בלבד, כשג'אריד פיימוס שוחרר השבוע וטרם הוחתם במקומו מחליף, וכשג'ון דיברתולומיאו ו-ווילי וורקמן נמצאים בספק בשל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully