וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם חזרה מ-1:0 ל-1:2 ביתי על ברנלי

אשלי בארנס הפתיע את ווייט הארט ליין (21), אולם דלה עלי (27) ודני רוז (71) השלימו מהפך חשוב לתרנגולים. סאות'המפטון במקום השביעי אחרי 1:3 בחוץ על בורנמות', צמד לג'יי רודריגז

שחקן טוטנהאם דלה עלי. רויטרס
זה הלך קשה. דלה עלי/רויטרס

המחזור ה-17 בליגה האנגלית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם משחק הצמרת בין מנצ'סטר סיטי לארסנל, אך עוד קודם לכן ניצחה סאות'המפטון 1:3 בחוץ את בורנמות'. טוטנהאם הפכה פיגור של 1:0 ל-1:2 ביתי על ברנלי.

seperator

טוטנהאם - ברנלי 1:2

התרנגולים כבר ראו כיצד הם רושמים הפסד מאכזב נוסף, אך לבסוף הצליחו להפוך פיגור מוקדם לניצחון חשוב שהותיר אותם חזק במאבק על כרטיס לליגת האלופות. הפתיחה היתה שייכת לאורחת, כשאשלי בארנס ניצל ערבובייה בתוך הרחבה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-21, אולם בחלוף שש דקות השווה דלה עלי, שהגיע ראשון לכדור רוחב של קייל ווקר. המהפך הושלם בדקה ה-71, כשמוסא סיסוקו מצא את דני רוז והמגן המצוין ירה מתוך הרחבה לרשת העליונה.

בורנמות' - סאות'המפטון 3:1

הסיינטס קפצו למקום השביעי בזכות ניצחון החוץ השני שלהם העונה, ובעיקר הודות לשערי חוץ ראשונים של ג'יי רודריגז מאז מרץ 2014. נתן אקה העלה את בורנמות' ליתרון עם נגיחה יפה בדקה השישית, אבל המגן השמאלי ריאן ברטרנד השווה בחלוף שמונה דקות בפריצה סוחפת ובמחצית השנייה היה זה הקשר בן ה-27 שכיכב. רודריגז השלים את המהפך בדקה ה-48 עם גלישה מקרוב וסגר עניין בדקה ה-85.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'יי רודריגז שחקן סאות'המפטון חוגג שער. רויטרס
מעל שנתיים וחצי חיכה לשער חוץ, והנה יש לו שניים. ג'יי רודריגז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully