וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אילקאי גונדואן סובל מפציעה ברצועות הברך וגמר את העונה

מכה גדולה לפפ גווארדיולה: הקשר הגרמני, שנפצע והוחלף מול ווטפורד, ייעדר ככל הנראה כשבעה חודשים. פרננדו צפוי לפתוח במקומו מול ארסנל (ראשון, 18:00), יאיא טורה יקבל יותר דקות?

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חסר מזל. גונדואן/GettyImages

מכה גדולה למנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. על פי דיווח ב'קיקר' הגרמני, אילקאי גונדואן שנפצע והוחלף כבר במחצית הראשונה של משחק הליגה האחרון מול ווטפורד סובל מפציעה חמורה ברצועות ברך ימין ולא יחזור לשחק העונה. הקשר הגרמני, שכבש חמישה שערים העונה בכל המסגרות, החמיץ גם את החודש הראשון של העונה לאחר שהגיע פצוע מדורטמונד בקיץ וייעדר ככל הנראה כשבעה חודשים.

בכלל, לגונדואן היסטוריה עשירה של פציעות. את עונת 2013/14 ואת המונדיאל בברזיל שנערך בסיומה הוא החמיץ במלואה בעקבות פציעה בגבו ומאז נדד לא מעט פעמים בין הדשא למיטת הטיפולים מסיבות שונות. למעשה, מאז שנת 2009, החמיץ גונדואן כמעט שנתיים בסך הכל.

סיטי תפגוש ביום ראשון את ארסנל למשחק קריטי ממנו שתי הקבוצות ירצו לצאת עם ניצחון לקראת תחילת משחקי חג המולד של הפרמיירליג, ומלבד גונדואן גווארדיולה ייאלץ להסתדר גם ללא סרחיו אגוארו ופרננדיניו המושעים. מי שצפוי לתפוס את מקומו של הגרמני בקישור הוא פרננדו, שהחליף אותו מול ווטפורד, והפציעה מעלה גם שאלות באשר למספר הדקות הצפוי של יאיא טורה בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully