וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.12: הביי מוכנה להציע חצי מיליארד יורו על מסי

קבוצתו הסינית של מנואל פלגריני שאפתנית במיוחד; תהיה מוכנה לשלם לארגנטינאי 100 מיליון יורו לעונה. סוקרטיס מבוקש במדריד, זלאטן על הכוונת של גלאקסי, מילאן ואינטר סימנו בלם

one

העברות

* ריס אוקספורד שחוגג היום את יום הולדתו ה-18, האריך את חוזהו בווסטהאם עד קיץ 2021. הבלם/קשר אחורי הצעיר נחשב לאחד מכדורגלני העתיד של אנגליה.

* אברטון הודיעה כי גארת' בארי, לייטון ביינס ומייסון הולגייט האריכו את חוזיהם במועדון.

* זניט סנט פטרסבורג הודיעה על החתמתו של הרנאני מאתלטיקו פרנאנסה הברזילאית על חוזה לחמש שנים.

seperator

שמועות

* "אס" מדווח שהביי הסינית מוכנה לשלם לברצלונה חצי מיליארד יורו עבור ליאונל מסי ולהציע לארגנטינאי משכורת שנתית של 100 מיליון יורו.

* ב"בילד" טוענים שריאל מדריד מגלה עניין רב בבלם בורוסיה דורטמונד, סוקרטיס פפסטאטופולוס. חוזהו של פפה יסתיים בסוף העונה והיווני בן ה-28 עשוי להחליפו. אלופת אירופה שלחה סקאוטים לעקוב אחריו בכמה משחקים בליגה הגרמנית.

* בלמה הדני של פ.צ קלן, פרדריק סורנסן, נמצא על הכוונת של שתי המילאנזיות, אינטר ומילאן.

* "מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווח: מנצ'סטר יונייטד תחתים שני שחקנים חדשים בינואר אם היא תצליח למכור או להשאיל את ממפיס דפאיי ומורגן שניידרלין. ז'וזה מוריניו רוצה בלם והמטרה העיקרית היא ויקטור לינדלוף מבנפיקה.

* לוס אנג'לס גלאקסי מאוד רוצה להחתים את זלאטן איברהימוביץ' בקיץ - מטרה משותפת לה וגם לליגת ה-MLS שיחסי הציבור שלה מאוד ייהנו מהשעה של השבדי. זלאטן מסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בסוף העונה והוא עדיין לא החליט אם ברצונו להישאר.

* נמשך המו"מ בין אלכסיס סאנצ'ס לארסנל בנוגע להארכת חוזהו. התותחנים שמאוד חוששים לאבד את הצ'יליאני, מציעים לו 180 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הוא דורש כרגע סכום שנע סביב 250 אלף. אלכסיס מרוויח היום 130 אלף ליש"ט בשבוע.

* ב"קוריירה דלו ספורט" מספרים שסוכנו של פרנק קסי הגיע ללונדון כדי לדון עם צ'לסי בנוגע לכישרון הצעיר של אטאלנטה. קסי שיהיה בן 20 ביום שני הקרוב, הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד גם לליברפול, יובנטוס ואברטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
רוצה שדרוג משמעותי. אלכסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully