וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: עימות חריף בין רן בן שמעון לאוהדי בית"ר ירושלים

אוהדים הגיעו לאימון וקיללו את המאמן, שהשיב לאחד מהם: "לך לעבוד". רב"ש הכחיש: "שקר והסתה". עוד לקראת שבת: עוזריו של רפואה יעמדו על הקווים, לקס פצוע, יחזקאל עושה שינויים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:04 בית"ר ירושלים: לאחר הבלגן באימון, יצאה הודעה מטעמו של רן בן שמעון. הנה עיקרי הדברים: "הגיעו כמה אוהדים לאימון המסכם אשר הביעו את מורת רוחם בנוגע לתפקוד שלי וליכולת של הקבוצה. כבר אמרתי בלא מעט מקרים, לבית"ר ירושלים יש קהל נפלא, תומך, מעודד ואוהב. ביקרות היא לגיטימית. וגם קריאות כאלו ואחרות. הקהל הוא הלקוח, הוא משלם על הכרטיס ומותר לו למחות. בשלב מסוים ניגשתי לעבר הגדר, לאחר שהקללות והקריאות הפכו לדבר בלתי נסבל עד כדי ששום אוזן אנושית אינה יכולה לסבול - קריאות אשר חורגות הרבה מעבר לגבול הטעם הטוב או הרע.

"פניתי לאותם אוהדים ושאלתי האם אין לכם משהו יותר טוב לעשות, ללכת לילדים שלכם, לנכדים שלכם או לעבודה שלכם להתעסק בה? לא קראתי לאף אדם "אפס" באופן משפיל, מתריס או בכלל. מי שטען זאת משקר וממשיך להסית. במסגרת הדה-לגיטימציה כתבו גם כמה עיתונאים כי אלו המילים אשר אמרתי. זהו שקר גס ופגיעה שלאף אחד אין מושג לאן הדברים יכולים להוביל. חבל לי שערב משחק כה חשוב עבור הקבוצה מתעסקים בהפצת שקרים ובפגיעה אישית. שכל אחד ייקח אחריות על מה שיוצא לו מהפה או מהמקלדת" (אופיר סער).

16:02 מכבי פתח תקוה: המאמן קובי רפואה קיבל בשורה קשה בתום האימון היום, לאחר שהתברר כי אימו נפטרה. מי שיעמוד מחר על הקווים הם הסקאוט ועוזרו של רפואה מוראד מגמאדוב, והעוזר השני נמרוד קוסטיקה. "קובי היה קשור מאוד לאימו, אנחנו מחזקים ואוהבים אותו", אמרו במועדון (איציק יצחקי).

15:15 בני סכנין: יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק נגד בני יהודה: "זה משחק מאוד משמעותי שיכול להעלות אותנו לחלק העליון או לדרדר אותנו לחלק התחתון. מבחינתי זה המשחק שיסמן את הכיוון שלנו בעונה הזו. ברור שאנחנו רוצים את פיראס מוגרבי, יש מאמן שלא היה רוצה אותו? אבל זה לא תלוי רק בנו" (שלמה וייס).

14:34 מכבי תל אביב: אוסקר סקאריונה שב להתאמן בשורות מכבי תל אביב, אבל עדיין לא יהיה בסגל למשחק מחר מול הפועל כפר סבא. המאמן שוטה ארבלדזה מתלבט בכמה עמדות. האריס מדוניאנין צפוי לחזור להרכב על חשבון נוסא איגייבור או שגיב יחזקאל. אבי ריקן ועומרי בן הרוש נאבקים על עמדת המגן השמאלי (יניב טוכמן).

14:31 בני יהודה: הצוות החדש ניסן יחזקאל ויצחק שום מתכנן כמה שינויים. איציק עזוז צפוי לפתוח כבלם, חסן אבו זייד יחזור להרכב אחרי שלא פתח במשחק הקודם וגם אלון תורג'מן אמור לעלות ב-11 לצד דובב גבאי ואלמוג בוזגלו (יניב טוכמן).

שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין. יוסי ציפקיס
יתפוס את מקומו במרכז המגרש. מדוניאנין/יוסי ציפקיס

14:16 עירוני קרית שמונה: עודד אלקיים סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק מ.ס אשדוד. מי שצפוי להחליף אותו הוא אמיר נסאר. המאמן תומר קשטן עדיין מתלבט בין דידייה ברוסו לאופיר קריאף ובין דין מימוני שחוזר מפציעה לבין יוגב הזוהרוי.

13:29 הפועל כפר סבא: המאמן שרון מימר אמר לשחקנים באימון המסכם: "מכבי תל אביב קבוצה חזקה עם סגל שחקנים מהטובים בליגה וזה שהיא בתקופה פחות טובה, זה לא העניין של כפר סבא. אנחנו באים ומסתכלים רק על עצמנו. אני רוצה שניתן את המקסימום בשביל עצמנו ובשביל הקהל שדוחף ומעודד" (יניב טוכמן).

13:05 בית"ר ירושלים: במועדון הגיבו על האירוע עם בן שמעון: "אי אפשר להתאמן בצורה הזאת. אימון שלם מקללים את המאמן ולועגים לו. גם רן לא יכול היה להישאר אדיש. כנראה שאסור להתאמן כאן בשישי, יש כאלה שבאים באופן קבוע להזיק למועדון". לא נראה שצפויים שינויים בהרכב, כאשר אריק סאבו אמור להמשיך כמגן הימני ואילו לידור כהן ימשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי. שמעון אבוחצירה חוזר לסגל (אופיר סער).

12:45 בית"ר ירושלים: כמה אוהדים שהגיעו לאימון גידפו את המאמן רן בן שמעון, שהתקרב אליהם וניהל איתם דין ודברים. המאמן אמר לאחד מהם: "לך לעבוד, אין לך מה לעשות?" ולאחר מכן החל צרור של גידופים לעברו. שחקנים שהגיעו למקום ניסו להרגיע את האוהדים ולסיים את האירוע. אחד מהשחקנים אמר: "זה מביש, בכל פעם שהקהל נכנס בשישי זה נראה ככה. הגענו למצב שמאמן מתקרב לאוהדים ומתחילות הערות וקללות מכל צד, זה בושה לבית"ר" (אופיר סער).

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
עימות חריף. בן שמעון/יוסי ציפקיס

12:03 הפועל כפר סבא: שתי התלבטויות עיקריות של שרון מימר באשר להרכב מחר שיפתח מול מכבי תל אביב. טל איילה מוצהב ובמקומו מועמדים לפתוח סלובודאן סימוביץ' או עומר פדידה. התלבטות שנייה היא באשר למאוויס צ'יבוטה כאשר מקסים סקאביש עשוי לקבל צ'אנס נוסף ולפתוח במקום השחקן הצעיר שמושאל ממכבי תל אביב. בקבוצה מרוצים ממערך שלושת הבלמים ושוב נראה שסהר בראון יפתח לצידם של איציק כהן ודושאן מאטוביץ' (יניב טוכמן).

11:43 בני סכנין: ניר לקס ייעדר ייעדר גם מהמשחק נגד בני יהודה, אבל ז'אורז'יניו שלא שיחק נגד הפועל תל אביב, ייכלל בסגל. הברזילאי עדיין לא כשיר לחלוטין וכנראה יתחיל את המשחק על הספסל (שלמה וייס).

11:31 מ.ס אשדוד: אימון הקבוצה הבוקר נדחה בשעה בשל עייפות השחקנים אשר שיחקו שלשום בלילה 120 דקות בגביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה. בקבוצה שוקלים להסיט את מיקי סירושטיין לקישור ולפתוח עם ניר ברדע לצידו של חאתם עבד אלחמיד. רועי בקל שנעדר בשל פציעה מחצי גמר גביע הטוטו, צפוי לחזור להרכב. אור אינברום סוחב פציעה קלה ולא צפוי לפתוח. גם דרזאן בגאריץ' לא יפתח (יניב טוכמן).

8:37 מכבי פתח תקוה: קובי רפואה מתכנן שלושה שינויים בהשוואה להרכב שפתח באשדוד: לירוי צעירי יחליף את אייטור מונרוי, מוחמד כליבאת יחליף את לירן רוטמן וחגי גולדנברג את נאור פסר. השינוי האחרון הוא המפתיע ביותר משום שגולדנברג, שנחשב לשחקן בית מוערך בשנים האחרונות, עבר תקופה קשה כשלא פתח העונה באף משחק ליגה (רשם הופעה אחת בהרכב בגביע הטוטו) ובכלל, ההופעה האחרונה שלו בהרכב הייתה בחודש אפריל. "זאת הזדמנות מצויינת להוכיח את עצמו", אמרו במועדון. אליסון דוס סנטוס שב לאימונים, נמצא כשיר ויפתח בהרכב (איציק יצחקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully