וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה הביסה את מלאגה, אתלטיקו מדריד חזרה לנצח

האנדלוסים כבשו ארבעה שערים תוך עשר דקות ב-1:4, צמד לווייטו. סאול כבש שער יפהפה בדקה ה-59 והעניק לקולצ'ונרוס 0:1 על לאס פלמאס. 1:3 לוויאריאל בחיחון, 0:2 לריאל סוסיאדד בגרנאדה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של סביליה

בזמן שריאל מדריד מנסה לזכות בעוד תואר ביפן, יריבותיה מנסות לצמק את הפער במסגרת המחזור ה-16 בליגה הספרדית. ברצלונה תשחק רק ביום ראשון, אך היום (שבת) הייתה זו אתלטיקו מדריד שעמדה במוקד, ואחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות היא רשמה 0:1 על לאס פלמאס. את המחזור הוציא לדרך ה-0:1 של אלאבס על בטיס ביום שישי. ויאריאל הרביעית ניצחה 1:3 את ספורטינג חיחון, ריאל סוסיאדד החמישית גברה 0:2 על גרנאדה וסביליה נעלה את ערב המשחקים עם 1:4 על מלאגה שהקפיץ אותה זמנית למקום השני.

seperator

אתלטיקו מדריד - לאס פלמאס 0:1

ברכות לאתלטיקו מדריד, שהצליחה לכבוש ולנצח לראשונה אחרי שלושה משחקים בכל המסגרות. מיגל אנחל מויה, אשר החליף בין הקורות את יאן אובלק הפצוע, צלח את המבחן הראשון שלו בשורות הקולצ'ונרוס, אך דרך ארוכה עוד לפניו בעקבות הפציעה הקשה של השוער הראשון. את השער היחיד במשחק כבש סאול ניגס בדקה ה-59, כששלח כדור נפלא לחיבורים מ-18 מטרים. הרצף הגרוע בקריירה של אנטואן גריזמן נמשך, והוא ללא שער כבר 769 דקות.

צפו בתקציר המשחק

שחקני אתלטיקו מדריד. GettyImages
איזה ביצוע. סאול חוגג עם החברים/GettyImages

ספורטינג חיחון - ויאריאל 3:1

הצוללת הצהובה הבטיחה לעצמה עוד שבוע במקום הרביעי, בזכות שלישייה שנייה השבוע. אחרי החגיגה הביתית על חשבון אתלטיקו מדריד, ויאריאל לא התקשתה במגרשה של המדורגת 18. ג'ונתן דוס סנטוס הפציץ לחיבורים מ-12 מטרים בדקה ה-12 ובחלוף שבע דקות האיטלקי ניקולה סאנסונה דחק מקרוב אחרי מהלך יפה של אלשנדרה פאטו. הברזילאי חיכה לדקה ה-74 כדי למצוא את הרשת בעצמו, וחגג שער ליגה שני הודות לבישול של סאנסונה. חיחון צימקה בדקה ה-90 עם נגיחה קשתית מוזרה של קרלוס קרמונה, אך רשמה הפסד חמישי בשישה משחקים.

צפו בתקציר

שחקן סביליה לוסיאנו וייטו. רויטרס
עשר דקות, ארבעה שערים. וייטו חוגג/רויטרס

סביליה - מלאגה 1:4

עשר דקות. זה כל מה שסביליה הייתה צריכה כדי להכריע את המשחק מול היריבה הקשוחה מדרום ספרד. בדקה ה-25 לוסיאנו וייטו כבש את הראשון שלו מתוך הרחבה מבישול של סטיבן אנזונזי, כששלוש דקות לאחר מכן הוא השלים צמד כשניצל הדיפה לא טובה של דניס בויקו האוקראיני. את השלישי כבש וויסאם בן ידר בדקה ה-34 בסיומה של התקפה מרהיבה ואת עשר הדקות החלומיות חתם ויטולו כשקבע 0:4 בדקה ה-35 מבישול של וייטו. סנדרו ראמירס צימק בדקה ה-64, סביליה עלתה זמנית למקום השני עד למשחקה של ברצלונה. עדיל ראמי ראה כרטיס צהוב לאחר עבירה קשה בדקה ה-61, זעם על השופט וקיבל את הצהוב השני בחלוף מספר שניות כשקבוצתו, יש לציין, ביתרון של ארבעה שערים.

חואנדה ראמוס מאמן מלאגה. GettyImages
חטף בראש מול האקסית. חואנדה ראמוס/GettyImages

גרנאדה - ריאל סוסיאדד 2:0

אחרי ארבע נקודות בשני המחזורים הקודמים והימלטות מהמקום האחרון, גרנאדה חזרה לסורה עם הפסד ביתי למדורגת חמישית. לוקאס אלקרס, שהשאיר את עומר אצילי מחוץ לסגל בפעם השלישית ברציפות, נותר ללא ניצחון ב-13 משחקים בהם אימן מול ריאל סוסיאדד. ג'ון באוטיסטה נכנס כמחליף בדקה ה-54 ואחרי שתי דקות נגח לרשת את ההרמה של אסטבן גראנרו. חואנמי מילא את מקומו של וויליאן ז'וזה בחוד וחתם עם שער יפה מהאוויר בדקה ה-69.

צפו בתקציר המשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נכלל בסגל גם הפעם. עומר אצילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק נוסף

אלאבס - בטיס 0:1
לאלאבס: דייברסון (58)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully