וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס, צמד לזלאטן ב-0:2 של יונייטד

דייגו קוסטה (44) העניק למוליכה ניצחון 11 ברציפות. הפער בפסגה צמח לפחות זמנית לתשע נקודות. השבדי כבש את ה-10 ב-9 המשחקים האחרונים, השדים האדומים ניצחו את ווסט ברומיץ'

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי חוגג עם מאמנו אנטוניו קונטה. GettyImages
השוו את השיא. דייגו קוסטה חוגג עם אנטוניו קונטה/GettyImages

באנגליה מתחילים להתכונן למשחקי חג המולד, אך כבר היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-17 עם המוליכה צ'לסי, שהשוותה שיא מועדון עם ניצחון 11 ברציפות - 0:1 בחוץ על קריסטל פאלאס. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ' בחוץ בזכות צמד של זלאטן איברהימוביץ'. לסטר סיטי חילצה 2:2 אצל סטוק למרות הרחקתו של ג'יימי ורדי, בעוד מידלסברו, ווסטהאם וסנדרלנד השיגו ניצחונות ביתיים.

דייגו קוסטה, צ'לסי, כובש מול קריסטל פאלאס. רויטרס
מלך שערי הליגה. דייגו קוסטה ברגע ההבקעה/רויטרס

קריסטל פאלאס - צ'לסי 1:0

המוליכה לא עוצרת. גם בהילוך ראשון ובלי הרבה הזדמנויות הבקעה, צ'לסי עשתה את שלה בסלהרסט פארק והשוותה שיא מועדון עם ניצחון ליגה 11 ברציפות. דייגו קוסטה נגח לרשת בדקה ה-44 וחגג שער ליגה 13 העונה כדי להעניק לבלוז יתרון בן תשע נקודות בפסגה, לפחות עד המשחקים של הרודפות אחריה. טיבו קורטואה וההגנה שלו שמרו על שער נקי בפעם ה-10 בליגה ואנטוניו קונטה יכול כבר לפנטז על שיא הפרמיירליג ששייך לארסנל (14 ניצחונות ברצף ב-2002).

דקה 21: הזדמנות ראשונה של קריסטל פאלאס במשחק שנערך בערפל. פאנצ'ן הגיע לכדור ברחבה וניסה להסיט עם העקב, אך החטיא את המסגרת.

דקה 44: גול! הסבלנות השתלמה למוליכה. אספיליקואטה הגביה כדור קשתי מצד ימין ודייגו קוסטה ניצל קיפאון של השומר שלו כדי לנגוח לרשת את ה-13 שלו העונה בליגה וה-45 בסך הכול בפרמיירליג. 0:1 לצ'לסי.

דקה 47: קבאיי ניסה להפתיע את קורטואה בבעיטה מ-25 מטרים, שוער צ'לסי היה מוכן ועצר.

דקה 69: רגע אחרי בעיטה של מרקוס אלונסו לרשת החיצונית, המחליף פברגאס בעט מ-16 מטרים לידיו של השוער.

דקה 84: מרקוס אלונסו סובב כדור חופשי נהדר ברגל שמאל, אך פגש את המשקוף ונגיחת הריבאונד לא הניבה דבר.

דקה 86: פברגאס בעט מתוך הרחבה, הנסי עצר עם הרגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) חוגג עם ג'סי לינגארד. רויטרס
מספק את הסחורה. איברהימוביץ'/רויטרס

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 2:0

ז'וזה מוריניו סופר שלושה ניצחונות ברציפות. אחרי שסימנה וי על המשחקים מול טוטנהאם וקריסטל פאלאס, הצליחה מנצ'סטר יונייטד לעשות את שלה גם מול ווסט ברומיץ' בחוץ. זלאטן איברהימוביץ' כבש צמד והגיע לעשרה שערים בתשע ההופעות האחרונות שלו.

השדים האדומים עלו ליתרון כבר בדקה החמישית. ג'סי לינגארד הגביה מימין לזלאטן איברהימוביץ', שהגיע מאחור, ונגח מדויק פנימה, 0:1 ליונייטד. השני הגיע בדקה ה-56. שוב זה היה החלוץ השבדי. הפעם הוא קיבל כדור מוויין רוני, עבר בין שני שחקנים ובעט, זה פגע באחד משחקני ההגנה, שינה מעט את הכיוון והלך פנימה, 0:2.

סטוק סיטי - לסטר סיטי 2:2

האלופה חילצה נקודת חוץ (שנייה בלבד העונה), כשידעה לחזור מפיגור 2:0 למרות הרחקתו של ג'יימי ורדי. החלוץ, כוכב השבת שעברה עם שלושער בניצחון על מנצ'סטר סיטי, הורחק בעקבות פגיעה בדקה ה-28 במאמה בירם דיוף. בויאן כבש בפנדל עבור סטוק סיטי אחרי נגיעת יד של דני סימפסון בדקה ה-39, ובתוספת הזמן של המחצית היה זה ג'ו אלן שהבקיע מקרוב את השני אחרי שהכדור חזר מהקורה וקבע שיא קריירה עם שער ליגה חמישי העונה. אלא שהמארחת הורידה רגל מהגז ונענשה. לאונרדו אוז'ואה צימק בנגיחה בדקה ה-74, רק שתי דקות אחרי שנכנס, ודניאל אמרטיי איזן עם נגיחה משלו בדקה ה-88, וחגג שער ראשון בפרמיירליג בזכות יציאה איומה של השוער לי גרנט.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי סופג כרטיס אדום מהשופט קרייג פוסון. GettyImages
לסטר התגברה על חסרונו. ג'יימי ורדי מורחק/GettyImages

משחקים נוספים

מידלסברו - סוונסי 0:3
לבורו: אלברו נגרדו (18 ו-29 בפנדל), מארטן דה רון (58)

סנדרלנד - ווטפורד 0:1
לסנדרלנד: פטריק ואן אנהולט (49)

ווסטהאם - האל סיטי 0:1
לווסטהאם: מארק נובל (76 בפנדל)

אלברו נגרדו שחקן מידלסברו. GettyImages
צמד מהיר. אלברו נגרדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully