וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית מתאבלת: שדר הקווים קרייג סייגר הלך לעולמו בגיל 65

איש התקשורת הצבעוני והאהוב נכנע אחרי מלחמה של למעלה משנתיים במחלת סרטן הדם. אדם סילבר: "הוא היה הכרחי לליגה כמו המאמנים והשחקנים שלה". שחקני ה-NBA נפרדים בטוויטר

שדר קווים קרייג סייגר. GettyImages
אבל כבד ב-NBA. סייגר/GettyImages

שדר הקווים קרייג סייגר הלך הערב (חמישי) לעולמו אחרי מאבק של למעלה משנתיים במחלת סרטן הדם בגיל 65. סייגר, אחד מאנשי התקשורת האהובים, הססגוניים והוותיקים בארצות הברית, היה דמות מוכרת במשחקי ה-NBA והליגה ליוותה את מאבקו במחלה עד הרגע האחרון.

סייגר אובחן תחילה ב-2014 והחמיץ את כל משחקי הפלייאוף של אותה עונה. לאחר מכן חלה נסיגה במחלתו והוא שב לקווים במרץ 2015, אולם זמן קצר לאחר מכן שוב הפסיק בשל החמרה במצבו. סייגר שב לעבודתו עד שהסרטן חזר במלוא כוחו במרץ האחרון והוא נאלץ להודות: "לא ניצחתי, אבל הקרב עוד לא נגמר". לפני כשלושה חודשים עבר ניתוח שבסופו של דבר לא הצליח לנצח את המחלה, והערב המאבק הסתיים באופן טרגי. ביולי קיבל כבוד בטקס פרסי הספורט של רשת ABC ונשא נאום מרגש ומעורר השראה על מחלתו.

הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר אמר: "אני, ביחד עם משפחת ה-NBA השלמה, עצוב מאוד ממותו של קרייג. הוא היה הכרחי לליגה כמו השחקנים והמאמנים שלה. כקול מקורי שסיקר את ה-NBA 25 שנה, הוא תיעד כמה מהרגעים הזכורים ביותר בתולדות הליגה והיה דמות יוצאת דופן עם החליפות שלו והאישיות הצבעונית שלו. קרייג הרוויח כבוד נרחב בזכות העבודה שלו והוא סיפק השראה לרבים כל כך בזכות האומץ שלו. ליגת ה-NBA תערוך דקת דומיה לזכרו".

דוד לוי, מנהלו ברשת TNT: "קרייג סייגר היה חבר אהוב במשפחת טרנר במשך למעלה משלושה עשורים והיה השראה אמיתית לכולנו. לעולם לא יהיה עוד קרייג סייגר. הכישרון המדהים שלו, מוסר העבודה חסר המעצורים והמחוייבות לעבודה הביאו אותו לסקר ספורט בכל רחבי העולם. הוא ייזכר בחיבה בשל הצבעוניות והראיונות על הקווים ב-NBA ובשל הנחישות והרצון שלו לחיות תוך כדי המאבק עם הסרטן. המחשבות שלנו עם משפחתו בזמן הקשה הזה".

הנאום המרגש של סייגר בטקס

קרייג סייגר שדר קווים אמריקאי (ימין) עם קובי בריאנט. GettyImages
עם קובי בריאנט/GettyImages
קרייג סייגר שדר קווים אמריקאי (שמאל) עם סטף קרי שחקן גולדן סטייט. GettyImages
עם סטף קרי/GettyImages

דריימונד גרין

טריסטן תומפסון

רודי גובר

אייזיה תומאס

סקוטי פיפן

קווין לאב

בוריס דיאו

ביל סימונס

ביסמק ביומבו

כריס פול

רודי גיי

ניקולה ווצ'ביץ'

ליאנדרו בארבוסה

סרג' איבקה

סי ג'יי מקולום

קארל אנתוני טאונס

בלייק גריפין

קריסטאפס פורזינגיס

ג'מאל קרופורד

קווין דוראנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully