וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא רצים לעסקת שוינפלד כדי שהנאמן לא יגזים במחיר"

15.12.2016 / 16:56

אצל הצהובים התייחסו לאפשרות שהחלוץ יצטרף אל המועדון, אך יחד עם זאת מדברים כבר על סיכום תנאיו והעובדה שירוויח סביב 300 אלף דולר לעונה. דור פרץ צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת

ארון שוינפלד עם ויאם עמאשה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב פועלים בזהירות לצרפו. שוינפלד/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עוקבת בעניין ובהתמדה אחר ההתפתחויות של ארון שוינפלד בהפועל תל אביב. גורם במכבי תל אביב אמר היום: "אנחנו לא רצים לעסקה כי ברגע שנאמני הפועל יראו שאנחנו צמאים לשחקן, הם יפציצו סכום גבוה. צריך גם לראות מה יקרה בין שוינפלד להפועל לאור ההודעה שלהם כי הוא יוצא לחופשה ללא תשלום".

בזמן שבמכבי תל אביב מגיבים באדישות כלשהי, גורמים אחרים המעורים בפרטים טוענים ששוינפלד כבר יודע כמה הוא ישתכר במכבי תל אביב ואפילו אישר את הסכומים שינועו סביב 300 אלף דולר נטו לעונה. אגב שוינפלד לא מתוכנן להיות שחקן פותח לפחות בהתחלה. ההעדפה עדיין תהיה לווידאר קיארטנסון כחלוץ המטרה ושוינפלד יישב על הספסל.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מול היידוק ספליט. ברני ארדוב
צפוי לעבור בהשאלה עד סוף העונה. פרץ/ברני ארדוב

מימון השכר של שוינפלד אמור להגיע מקיזוז השכר החודשי של עדן בן בסט או ברק יצחקי. שניהם מועמדים לעזוב ובמכבי לא יעמדו בדרכם. בעניין אחר, שחקן הקבוצה דור פרץ צפוי לעבור בהשאלה עד סוף העונה עם פתיחת חלון ההעברות. פרץ רואה שסיכוייו לשחק קלושים והוא מתחיל להיות שלם עם השאלה לחצי עונה כדי להחזיר לעצמו את הביטחון ולשחק.

מ.ס. אשדוד רוצה מאוד את פרץ ויש עוד לפחות שש קבוצות שמגלות בו עניין רב. מכבי חיפה והפועל באר שבע אפילו היו מוכנות להיכנס למגעים על רכישתו, אולם מכבי תל אביב תאשר רק השאלה אם אכן יוחלט לתת לו לעזוב עד סוף העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully