וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: נבחרת הנוער פותחת את אליפות אירופה בסמסון

15.12.2016 / 14:46

כחמישה חודשים אחרי הדחייה בגלל המצב הביטחוני בטורקיה תפגוש הנבחרת של דני גוט את בוסניה עם הכוכב הענק דז'נאן מוסא (13:00). עוד בבית הישראלי: לטביה וליטא. גוט: "המטרה העיקרית לחזור הביתה עם מדליה"

שחקן נבחרת הנוער גיל בני. ברני ארדוב
גיל בני/ברני ארדוב

כחמישה חודשים לאחר שנדחתה בגלל הפיגועים באיסטנבול תצא לדרך מחר (שישי) בעיר סמסון בטורקיה אליפות אירופה לנוער בכדורסל לשנת 2016. נבחרת ישראל, מודרכת על ידי המאמן דני גוט שהחליף את שרון אברהמי לאחרונה בתפקיד, יצאה אתמול לטורקיה ותהיה בין הנבחרות הראושנות שעולות לפרקט כשתפגוש כבר מחר (13:00) את נבחרת בוסניה, אלופת אירופה לקדטים מהשנה שעברה, עם הכוכב הגדול של האליפות, דז'נאן מוסא. את ישראל מלווה כוח אבטחה גדול מאוד, כשנושא האבטחה היה אחד המרכזיים לקראת האליפות, ואף העמיד את האליפות שוב בסכנה בגלל הפיגוע האחרון באיסטנבול.

מלבד בוסניה תפגוש ישראל בבית המוקדם גם את לטביה (שבת, 15:15) וליטא (ראשון, 13:00) כששתי הראשונות מהבית תעפלנה לרבע הגמר. שתי האחרונות תרדנה למשחקי דירוג שישוחקו בשיטת נוקאאוט כששלוש האחרונות באליפות תנשורנה בסיום האליפות לדרג ב' של אירופה, ממנו העפילה ישראל רק בשנה שעברה.

סגל נבחרת ישראל: מיכאל מושקוביץ' (קפטן), עמית אבו, גיל בני, יונתן רבינוביץ', מייקל בריסקר, תומר זלמנסון, יובל זוסמן, טום ספיר, ברק אוריון, מירון רווינה, תומר לוינסון, רון נקרשביץ'.

לנבחרת מצטרף קורן ג'ורנו שהחלים ממחלת הסרטן ואיגוד הכדורסל החליט לשלוח אותו יחד עם הנבחרת. מאמן דניאל גוט, עוזרים עדי עמוס ואדיר עמר, מאמן כושר אבי קובלסקי, פיזיותרפיסט גדי ריבובסקי, מנהל נבחרת חזי הוכמן.

מאמן הנבחרת, דני גוט, אמר לקראת היציאה לאליפות: "אנחנו יוצאים בתחושה טובה וביטחון שאנחנו מסוגלים לעשות דברים יפים. אלו חברה שהוכיחו את עצמם באליפויות קודמות ועלו דרג. אנחנו כמובן רוצים קודם כל להישאר בדרג א', אבל המטרה העיקרית היא לחזור הביתה עם מדליה. אני מאמין שיש לנו לא רק שחקני כדורסל טוב אלא חומר אנושי מדהים שמאוד מסתדר עם סגנון המשחק והאופי שנרצה להציג שם. ההכנה הייתה מצויינת, לא אידיאלית אבל מצויינת, העמידו לרשותנו את כל מה שאנחנו צריכים ונשאר לנו עכשיו לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully