וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "יש אור ירוק לשינויים בינואר, ויהיו שינויים"

15.12.2016 / 10:52

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת כפר סבא בשבת (16:00) ועסק בחלון ההעברות המתקרב ובזמן שנוצר לקבוצה אחרי ההדחה מאירופה: "נוכל לראות איפה הבעיות". מדוניאנין: "כל אחד יכול להיות משוחרר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שהתאוששה מעט מהתקופה הרעה, עם ניצחונות בליגה האירופית ובליגה, מול הפועל חיפה, תנסה מכבי תל אביב להמשיך ביום שבת בחזרה שלה למסלול כאשר תתארח אצל הפועל כפר סבא (16:00). היום (חמישי), קיימו הצהובים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

על שעת המשחק בשבת, ב-16:00, אמר ארבלדזה: "שעת הפתיחה לא מוזרה לנו. זו אומנם פעם ראשונה שאנחנו משחקים בליגה ב-16:00, אבל אנחנו מתאמנים בשנה הזו. אי אפשר להתלונן על כל דבר. לפעמים מאוחר מדי, לפעמים מוקדם מדי, אין פה שום דבר יוצא דופן. מה שמשנה זה שמדובר במשחק חשוב ואנחנו צריכים לנצח בו".

על ההדחה מאירופה, שפינתה לקבוצה שלו קצת זמן, הוסיף: "לשחקנים יש קצת יותר זמן עכשיו, שבוע בין משחק למשחק ולפעמים זה יותר מדי לחכות. אי אפשר להירגע, אבל הייתה לנו פתיחת עונה קשה, 32 משחקים, כמעט כל שבוע היו לנו שלושה משחקים ועכשיו קצת נרגענו. יש לנו יותר זמן לחשוב ולהתכונן עכשיו, לעשות אימונים טובים יותר, לראות איפה הבעיות ומה צריך לשפר. כל השחקנים עדיין במצב רוח תחרותי וקצת זמן בין משחקים זה לא רע. עוד מעט גם יתחיל הגביע והלו"ז יחזור להיות צפוף, אז מדובר רק בשלושה-ארבעה שבועות כאלה".

המאמן המשיך: "היו לנו תקופות טובות, בהן הראנו שאנחנו יכולים לשחק מול כל קבוצה באירופה, כל אחת ואחר כך הייתה לנו תקופה בעייתית יותר ומול כל יריבה התקשנו. לא היה לנו הרבה מזל בשלב הבתים באירופה. היינו יכולים בקלות להשיג עוד נקודה ולעבור שלב. לא הייתי מרוצה מהמחצית השנייה מול הפועל חיפה, אבל עדיין כבשנו שם ארבעה שערים. גם באנו אחרי משחק קשה באירופה, בו ידענו שאנחנו חייבים לנצח ועשינו את זה, אבל זה לא הספיק".

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ינסה לתקן את הבעיות בשלושה-ארבעה שבועות הקרובים. ארבלדזה/יוסי ציפקיס

על מצב הרוח בקבוצה אמר ארבלדזה: "אנחנו צריכים להישאר מאוחדים, זה לא משחק של אינדיבידואלים ואם יש הצלחות, גם מצב הרוח בחדר ההלבשה משתפר. כשנעזרנו זה בזה, גם התוצאות היו חיוביות יותר ואם כל אחד לבד, זה לא יעבוד".

לגבי שינויים אפשריים בסגל בינואר אמר המאמן: "יש לנו אור ירוק לעשות שינויים בינואר, ויהיו שינויים. דיברנו על זה כבר ונראה מה יהיה. לא יהיו לנו 35 שחקנים, אף מאמן לא רוצה את זה. יהיה לנו את המספר המתאים כדי לגרום לשחקנים להיאבק על המקום שלהם, אבל לא יותר מדי שחקנים. אם מישהו רוצה לעזוב, זה אומר שהוא לא התחבר למועדון ומבין שההזדמנויות שהוא יקבל או אלה שהוא כבר קיבל לא מספיקות לו. מי שעוזב, אני רק יכול לאחל לו בהצלחה ולקוות בשבילו שהוא לא יעשה במקום אחר את הטעויות שעשה פה וגרמו לכך שהוא לא ישחק. נעשה קצת שינויים בזמן הקרוב ונראה איך משתפרים. כמעט בכל משחק שלא ניצחנו היה לנו יתרון ענק, לא קטן, ענק, על היריבה".

האריס מדוניאנין אמר: "נילחם עד המשחק האחרון. אנחנו יודעים ש-10 הפרש זה הרבה, בעיקר כי באר שבע משחקת טוב, כמו שאנחנו שיחקנו בהתחלה. כולם מפחדים מהם ויודעים שהם ינצחו, אבל אנחנו עדיין מאמינים בקבוצה שלנו ורק במאי נוכל לדעת לאן הגענו. המאמן נתן לי קצת מנוחה, לפעמים חייבים. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לעשות שינוי ואני מקווה שכולם יתעלו ונוכל לתת מנוחה לכולם. נגד חיפה, מיכה פתח בעמדה שאני משחק בה בדרך כלל והיה טוב מאוד".

עוד אמר הבוסני: "אנחנו רוצים לשחק התקפי, אבל הכול תלוי בתוצאות. כשלא מנצחים, שום דבר לא טוב. אבל לגבי מערכים, אתם צריכים לשאול את המאמן. באתי למכבי כדי לזכות באליפות ורק זה חשוב לי, אני לא חושב על מועדונים אחרים. אנחנו בפיגור 10 נקודות, אז אף שחקן לא בטוח בקבוצה. כל אחד יכול להיות משוחרר ואנחנו לא יכולים להגיד כלום, כי לא עשינו עבודה טובה. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים. כל שחקן צריך לשחק בידיעה שהוא עלול לאבד את המקום שלו וטוב שהמועדון מביא עוד שחקנים, לחזק את הסגל".

מונס דאבור הגיע היום לקרית שלום, אך רק לשם טיפולים אותם הוא עובר בזמן החופשה שלו בישראל ולא כחלק ממהלך לחזרתו לקבוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
האריס מדוניאנין מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחזור להרכב בשבת? מדוניאנין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully