וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.12: בראבו רוצה לחזור לברצלונה, קאנסלו על הכוונת

הצ'יליאני לא התאקלם באנגליה ונואש לעזוב את מנצ'סטר סיטי, מגן ולנסיה יגיע לקאמפ נואו? קנבארו מנסה לפתות את קבאני לסין, צ'לסי סימנה מחליף לאוסקר ותנסה לרכוש את ניקלאס זולה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סיאד הקשבאנוביץ' שנמצא על הכוונת של נאפולי

העברות

* יובנטוס הודיעה שהקשר סטפנו סטורארו חתם על חוזה חדש עד 2021.

* אוגסבורג הגרמנית פיטרה אתמול את המאמן דירק שוסטר. הוא הוליך את הקבוצה למאזן של 3 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים ב-14 מחזורים בבונדסליגה.

שחקן פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני חוגג. רויטרס
20 מיליון יורו לעונה? קבאני/רויטרס

שמועות

* על פי "פראנס פוטבול", בסין מנסים לפתות את אדינסון קבאני. פאביו קנבארו רוצה שהחלוץ האורווגאי של פ.ס.ז' ישחק אצלו בטיאנג'ין סונגג'יאנג והמועדון מוכן להציע לו שכר של 20 מיליון יורו לעונה.

* צ'לסי בדרך להחתמה מפתיעה? אנטוניו קונטה סימן את קשר קליארי ונבחרת אורוגוואי, דייגו לקסאל, כמועמד להחליף את אוסקר שאמור לעבור לסין. עוד ברשימות של הבלוז: בלם הופנהיים ניקלאס זולה, שהמחיר שלו צפוי לנוע סביב 30 מיליון יורו.

* ארסנל קרובה לצרף של יספר שנדלאר בן ה-16. שוער קבוצת הנוער של אלקמאר נחשב לכוכבי העתיד של הכדורגל ההולנדי.

* ברצלונה מחפשת מגן ימני בכיר וסימנה את ז'ואאו קאנסלו מוולנסיה. הפורטוגלי בן ה-22 אמור לעלות כ-28-32 מיליון יורו. הקטלאנים גם ממשיכים לנהל מגעים בנוגע לדריו סרנה הוותיק.

* ב"דון באלון" הספרדי מספרים שקלאודיו בראבו מתקשה להתאקלם באנגליה ושהוא מתחרט על המעבר מברצלונה למנצ'סטר סיטי. על פי הדיווח, הצ'יליאני מאוד רוצה לחזור לקאמפ נואו, אפילו כגיבוי למארק-אנדרה טר סטגן.

* נאפולי עוקבת בעניין רב אחרי השבדי בן ה-17 סיאד הקשבאנוביץ'. סקאוטים רבים מאיטליה, אנגליה וגרמניה הגיעו לצפות בחודשים האחרונים בשחקן הכנף מהלמשטאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully