וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "עברנו ימים לא פשוטים, אבל ראיתי אנרגיות חדשות"

15.12.2016 / 9:12

מכבי תל אביב תתארח אצל הכוכב האדום (20:00, ספורט 5) במשחק שהיא חייבת לנצח ביורוליג. סוני ווימס: "היו לנו כמה שבועות קשים, עם לא מעט מהמורות. אם נהיה ביחד, ננצח"

צילום מסך

בווידאו: משחק מקדים

מכבי תל אביב תקיים היום (חמישי) בצהריים אימון קליל בלבד בבלגרד לקראת המשחק הערב (20:00, ספורט 5) באולם פיוניר מול הכוכב האדום בלגרד, במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג. אחרי שהפסידו ביד אליהו את שני משחקי האחרונים שלהם במפעל וגם הובכו בהיכל בליגה ביום שני מול גלבוע/גליל, הצהובים נמצאים בלחץ גדול ומעמדו של המאמן רמי הדר מעורער. דגן יבזורי שוב לא נכלל בסגל וכלל לא יצא עם הקבוצה לסרביה.

לקראת המשחק אמר סוני ווימס: "היו לנו כמה שבועות קשים, עם לא מעט מהמורות, אבל זה מקום נהדר ואולי נשיג בו ניצחון. נעשה הכול כדי להמשיך להתקדם, כי יש לנו עוד כמה שבועות לא קלים. צפינו בווידיאו באימון האחרון כדי להבין מה עשינו לא נכון ולמה הדברים השתנו לרעה בשבועות האחרונים. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה, רמי הדר אומר לנו להיות מקצוענים, שזו העבודה שלנו ואם נהיה ביחד, ננצח".

על היריבה הוסיף הגארד: "זו קבוצה מהירה שרצה טוב, אנחנו צריכים הגנה חזקה על משחק המעבר ועל הפיק-נ'-רול, שזה משהו שהתקשנו בו בעבר. אם נעצור את שני האלמנטים האלה, שמרכיבים את הזהות של הכוכב האדום, נוכל לנצח".

עוד בנושא:

רמי הדר: "מרגיש תמיכה מהמועדון, ידעתי לאיזה תפקיד אני נכנס"

שחקני מכבי תל אביב, גל מקל (שני משמאל) עם סילבן לנדסברג, ג'ו אלכסנדר, גיא פניני. ברני ארדוב
משחק חשוב מחכה לצהובים/ברני ארדוב

גיא פניני אמר: "עברנו ימים לא פשוטים. ההפסד לגליל קצת הוריד לנו את מצב הרוח, אבל אנחנו צריכים לחזור כמה שיותר מהר, כי מחכה לנו משחק חשוב מאוד. לא יהיה פשוט, אבל אני מאמין בקבוצה שלנו. היה אימון מצוין וראיתי שיש אנרגיות חדשות. אני מקווה שזה יגיע למגרש".

במועדון יערכו טקס חגיגי לשחקני עונת 1976/77, העונה בה זכו הצהובים בגביע אירופה לאלופות לראשונה. הטקס, לכבוד 40 שנה לעונה ההיא, יתקיים במשחק הביתי הקרוב ביורוליג, ביום רביעי הבא מול צסק"א מוסקבה. בקבוצה השיקו לכבוד האירוע לוח שנה עם כוכבי הקבוצה אז והיום ואף העלו את הגרסה האמריקאית לסרט "77-78 על המפה". במחצית המשחק מול צסק"א יעלו לפרקט טל ברודי, מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, אולסי פרי, לו סילבר, בוב גריפין ושוקי שוורץ, שיקבלו מגני הוקרה וחולצות מיוחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully