וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "מרגיש תמיכה מהמועדון, ידעתי לאיזה תפקיד אני נכנס"

14.12.2016 / 17:10

מכבי תל אביב יצאה לסרביה לקראת המפגש מול הכוכב האדום בלגרד (חמישי, 20:00, ספורט 5), המאמן התייחס לבעיות: "יש לנו סגל רחב ולא פשוט לנהל אותו, הלו"ז צפוף ולפעמים זה יתרון"

one

מכבי תל אביב יצאה היום (רביעי) לסרביה לקראת המשחק מחר בבלגרד מול הכוכב האדום במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג. הלחץ במעדון הצהוב מפעפע לאחר ההפסדים האחרונים ביורוליג, כמו גם ההפסד המביך בבית לגלבוע/גליל. בקבוצה ערכו לא מעט שיחות עם השחקנים, ובמעדון ישנו זעם על השחקנים "שדואגים לעצמם ולמצבם". "לא נקבל שאננות", הבהירו בקבוצה.

עוד בנושא

הצוללת הגרמנית: הסיבות לנפילתו של מאיק צירבס במכבי תל אביב
ניסיון אחרון לקאמבק: סופוקליס שחורצאניטיס ייבחן באפולון פטראס
"לשמעון מזרחי נמאס. רוצה להוביל מהפכה מקצועית במכבי תל אביב"

אנדרו גאודלוק, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מה שקובע זו הכימיה בינינו, השחקנים. כולם צריכים להקריב. לא כולם יכולים לקבל את מה שהם רוצים". גאודלוק/ברני ארדוב

אנדרו גאודלוק התייחס לתקופה הקשה שעוברת הקבוצה: "חזרנו לשלב ההתחלתי. דיברנו בינינו, הוצאנו דברים החוצה. זה היה חיובי. אני חושב שהאווירה בקבוצה טובה עכשיו ואנחנו מצפים בקוצר רוח למשחק. הפסדנו משחקים שהיינו צריכים לנצח אבל זה קורה לכולם. צריכים להישאר ביחד וללמוד מזה.

"מה שקובע זו הכימיה בינינו, השחקנים. כולם צריכים להקריב. לא כולם יכולים לקבל את מה שהם רוצים. כולנו הגענו מסיטואציות בהן היינו שחקנים מובילים שרגילים לשחק הרבה דקות ולשלוט במשחק, אבל זה לא המצב פה וכולם צריכים להתרגל לזה, גם אני. כל אחד צריך למצוא את הנישה שלו בתוך הקבוצה".

רמי הדר אמר לפני ההמראה: "מאז ההפסד לגליל/גלבוע המשכנו להתכונן למשחק מול הכוכב האדום בלגרד, לוח הזמנים שלנו צפוף לפעמים הוא יתרון ולעיתים הוא מגבלה, אבל כשיש משחק אז צריך להתכונן ואין זמן להתעסק בתחושות האישיות. הכל יחסי בחיים, אני מרגיש בסדר וננסה להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים".

"משבר?", הוסיף המאמן: "אני מרגיש תמיכה מהמועדון ובטוח שנעבור את המשבר הזה ביחד. אנחנו מנסים להשתפר, לטפל בדברים בצורה קבוצתית. בכל עונה יש עליות וירידות, אנחנו בירידה עכשיו ומאמן שנעשה את הצעד הבא בבלגרד. יש לנו סגל רחב, לא פשוט לנהל אותו וזה לא סוד. החיים הם לא תוכנית כבקשתך, שנכנסתי לתפקיד ידעתי לאן אני נכנס. זו התמודדות שאני צריך לעמוד בה". על היריבה: "הם קבוצה ביתית מאוד ומלאה באנרגיות. משחק ההתקפה שלהם בנוי על פיק אנד רול, הם קבוצה מצוינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. ברני ארדוב
רוצה לצאת מהמשבר. הדר/ברני ארדוב

בתוך כך, קווינסי מילר מממשיך בתהליך השיקום, כשבמכבי מעריכים כי ישוב לשחק תוך שבועיים שלושה."מבחינה מנטאלית, אני להוט לחזור", אמר מילר לאתר הרשמי, "מבחינה פיזית, אני לוקח את הזמן כדי לחזור כמו שצריך. אני מתאמן עם הקבוצה בזמן האחרון ולאט לאט חוזר לקצב שלי אחרי שלא שיחקתי ארבעה חודשים. אני לא באמת מרגיש לחץ. אם הוא קיים, אני לא מרגיש אותו ואני לא מפחד משום דבר. אני לא יכול להגיד לך מה אעשה ברגע שהסל הראשון ייכנס. זה מטורף ואני באמת מתרגש. לא שיחקתי כל כך הרבה זמן ותמיד רציתי לשחק במכבי".

על בלגרד, בה שיחק בעונה שעברה, אמר מילר: "אני תמיד מדבר על האנשים בסרביה, על כמה אוהדים יש להם וכמה הם נהדרים. הולך להיות מטורף ומרגש, במיוחד כי אני ומאיק שיחקנו שם בעונה שעברה. אני אומר לחברים להיות מוכנים לאווירה הכי מטורפת שהם היו בה. תהיה אווירה מאוד עוינת, זו הגישה של הכוכב האדום".

עדכון ראשון: 15:12

שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, ויקטור ראד. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, ויקטור ראד/ברני ארדוב

מרקו סימוניץ' מהכוכב האדום בלגרד סיפר לתקשורת המקומית: "מכבי תל אביב עם הגב לקיר והיא מסוכנת מאוד במצב הזה. אין ספק שהם יבואו כדי לנסות לצאת מהתקופה הרעה, כל אחד שם מסוגל לקלוע 100 נקודות בעצמו. יש לנו שאיפות גבוהות בדיוק כמו מכבי תל אביב, לא ניתן לקבוצות לנצח אותנו כאן בבלגרד".

על המפגש עם מאיק צירבס: "הוא שיחק כאן את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלו, ננסה לנצל את ההיכרות איתו. נשארנו בקשר טוב ואם יהיה זמן נשב לשתות קפה".

מאמן הקבוצה הסרבית, דיאן ראדוניץ', סיפר: "הם אלופי אירופה לשעבר והם רוצים לחזור לשם. מה שקרה לקווינסי מילר מצער אותי, אבל אני בטוח שהוא עוד יפתור הרבה בעיות עבור מכבי תל אביב. יהיה לנו משחק קשה, הם יריבה ברמה גבוהה מאוד ונצטרך להקשות על היכולת שלהם לקלוע. אני תמיד מאמין שאפשר לנצח, נעשה את המיטב ועם הקהל שלנו הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully