וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל בממפיס כעס על הקאבלירס: "תודה לברון, הרסת את כריסמס"

קינג ג'יימס, כמו גם אירווינג ולאב, לא נסעו למשחק מול הגריזליס והאוהדים הגיבו באכזבה. לו: "מבין אותם, אבל ככה הסתדר". הליגה וארגון השחקנים הגיעו להסכם על חוזה עבודה ל-7 עונות נוספות

הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר בדראפט 2015. GettyImages
רואים את האור. הקומישינר אדם סילבר/GettyImages

בשעה טובה ומוצלחת, רגע לפני הדדליין, הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) ה-NBA ואיגוד השחקנים של הליגה להסכם עקרוני על הארכת חוזה העבודה ביניהם. כעת, ההחלטה תעבור להצבעת כל אחד מהצדדים, השחקנים והבעלים, אולם נראה שהכיוון נכון.

כל אחד מהצדדים יוכל עדיין לצאת מההסכם העקרוני שהושג עד לדדליין החדש שנקבע, ב-13 בינואר, כאשר עד אז, כל צד ייבחן את הדברים. ההסכם החדש הוא לשבע שנים ולכל צד יש אופציית יציאה ממנו אחרי השנה השישית. הפרטים של ההסכם החדש טרם פורסמו במלואם, אבל המשכורת הממוצעת בליגה צפויה לזנק מחמישה מיליון דולר לתשעה בין היתר.

"זה מדהים, אני נרגש ושמח עבור האוהדים והבעלים", אמר נשיא ארגון השחקנים, כריס פול. רוב התגובות היו מעודדות, אבל כמה שחקנים אחרים היו פחות נלהבים: "יום אחד עוד נעשה את ההסכם הזה כמו שצריך... אולי", צייץ דריימונד גרין.

עוד בנושא:

קליבלנד הפסידה בלי כל הכוכבים, ניצחון שלישי רצוף לקליפרס

דריימונד לא מרוצה

קליבלנד ספגה את הפסדה השישי העונה, 93:85 בחוץ מול ממפיס. הלו"ז סידר לקאבס בק-טו-בק מול ממפיס, פעם בבית ופעם בחוץ ואחרי שהביסו את הגריזליס בליל אמש, החליט המאמן טיירון לו להשאיר את כל שלושת הכוכבים שלו, לברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב, בבית ולתת להם לנוח.

בלי הטריו הגדול, האלופה כבר נקלעה לפיגור 25 לפני שצימקה מעט בגארבג' טיים וההחלטה הלא שגרתית של לו, אותה ראינו בעבר מכיוונו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, הובילה לשלל תגובות: "אני בטוח שהקהל בממפיס מאוכזב, אבל זה פשוט הסתדר לנו ככה", התגונן המאמן, "מאמנים משאירים את השחקנים שלהם בחוץ כל משחק, אבל כשזה הקאבס או לברון, זה אחרת. אני מבין את האוהדים, כי זו ההזדמנות היחידה שלהם לראות את לברון השנה".

את האוהדים בממפיס זה כאמור לא ממש ניחם והם קראו בוז, כאשר אחד מהם אף הניף שלט: "תודה לברון ,הרסת לי את כריסמס".

קליבלנד סיימה את המחצית הראשונה עם 36 נקודות בלבד, שיא שלילי עונתי עבורה. בשמונה רבעים בודדים במהלך העונה הזו היא קלעה 36 נקודות ומעלה. במשחק כולו, הקאבס קלעו 85 נקודות. לברון, קיירי ולאב השיגו כמות זהה ומעלה בשלושה משחקים שונים העונה.

"קובי בריאנט תמיד אמר שהוא מודע לזה שיכול להיות שמדובר בהזדמנות היחידה של אוהד מסוים לראות אותו ולכן הוא ניסה לתת הכול, בכל משחק", אמרה רמונה שלבורן מ-ESPN, "אבל אתה חייב להיות מודע גם לגוף שלך. לברון היה בשישה גמרים רצופים והוא חייב לנוח מדי פעם. הוא איש עסקים וזה לעשות עסקים בצורה חכמה".

ג'יימס ג'ונס, שהוביל את הקלעים של הקאבס עם 15 נקודות: "קואץ' לו וגם אנחנו אמרנו הרבה פעמים בעבר שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק ונעשה הכול כדי להציב את עצמנו בעמדת ניצחון כשזה באמת ישנה, בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully