וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "מעדיף לא להסתכל על הטבלה", גונדואן ייעדר תקופה ארוכה?

בדיוק שנה אחרי משחקו האחרון של מוריניו בצ'לסי, האיטלקי פתח פער של שש נקודות בצמרת. פפ על הפציעה של הקשר: "זה לא נראה טוב, נדע יותר אחרי הבדיקות". וגם: מספרי המחזור והציוצים

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
רק שנה, כמה הבדל. קונטה/רויטרס

אחרי איבוד הנקודות של ארסנל, אתמול (רביעי) המשיך מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג עם ניצחונות של כל שאר הקבוצות בחבורת הצמרת. צ'לסי שמרה על פער שש הנקודות מהמקום השני עם ניצחונה ה-11 ברציפות בליגה על חשבון סנדרלנד (רחוקה משחק אחד משיא כל הזמנים), ליברפול חזרה לנצח עם 0:3 על מידלסבורו ועלתה למקום השני, מנצ'סטר סיטי התאוששה עם ניצחון על ווטפורד, טוטנהאם חגגה מול האל ומנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון דרמטי על קריסטל פאלאס.

עוד בנושא

אנגליה: צ'לסי עם ניצחון 10 ברציפות, 0:3 לליברפול על מידלסברו

שחקני צ'לסי חוגגים עם ססק פברגאס (משמאל). רויטרס
הכחולים דוהרים/רויטרס

מספרי המחזור

* סלומון רונדון הפך לשני שמבקיע שלושער רק בנגיחות בפרמיירליג, אחרי דאנקן פרגוסון בדצמבר 1997.

* שמונה נקודות ושנייה, זה הזמן שעבר בין הבישול של ללאנה לאוריגי לשער בו החזיר אוריגי בישול לללאנה.

* דיבוק אוריגי כבש בחמישה משחקים רצופים של ליברפול בכל המסגרות.

* ססק פברגאס כבש חמישה שערים בקריירה מול סנדרלנד, יותר מאשר מול כל קבוצת פרמיירליג אחרת.

* השער הראשון של אריקסן וטוטנהאם הגיע אחרי 30 מסירות, הכי הרבה לפני שער פרמיירליג העונה.

* כריסטיאן אריקסן הבקיע ארבעה שערים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלו, בדיוק אותה כמות כמו ב-41 המשחקים שלפני כן.

* אדם ללאנה כבר היה מעורב העונה באותה כמות שערים כמו בעונה שעברה - עשרה (5 שערים ו-5 בישולים).

* מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח לראשונה אחרי שישה משחקים רצופים משחק חוץ בלונדון.

* טוטנהאם ניצחה את כל 13 משחקיה האחרונים מול קבוצות שעלו ליגה.

* מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה תשעה משחקים רצופים בכל המסגרות, הכי הרבה מאז הגעתו של מוריניו.

* ב-14 לדצמבר בשנה שעברה צ'לסי הפסידה ללסטר במה שהתברר כמשחקו האחרון של מוריניו בקבוצה. שנה חלפה וצ'לסי עם 25 נקודות יותר משהיו לה אז.

* צ'לסי זכתה באליפות בכל אחת מארבע העונות הקודמות בהן הגיעה לחג המולד מהמקום הראשון בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי מול נורדין אמרבאט שחקן ווטפורד. GettyImages
זה שוב קורה לו. אילקאי גונדואן/GettyImages

התגובות

מאמן סיטי פפ גווארדיולה היה מרוצה, אך התייחס גם לפציעתו של אילקאי גונדואן, שנפצע והוחלף לפני המחצית: "אנחנו שמחים על התוצאה, זה היה חשוב לנצח את המשחק הזה מול ווטפורד מאוד מאורגנת. כל הקבוצה עבדה קשה וטוב ששמרנו על רשת נקייה. יאיה טורה יוצא מהכלל ואם הוא ימשיך לשחק כמו הערב מאוד נשמח. אני מאוד עצוב בשביל גונדואן כי נראה שהוא ייעדר תקופה ארוכה. נדע יותר מחר אבל זה לא נראה טוב".

ססק פברגאס, שכבש את שער הליגה הראשון שלו העונה, אמר: "אנחנו צריכים להרוג משחקים, היו לנו המון הזדמנויות אבל בסך הכל היכולת היתה טובה מאוד. הרגשנו חזקים. אנשים שוכחים שזו הפעם השנייה בלבד ששיחקתי בשיטה הזו, אני עדיין מתרגל אליה. אנחנו רוצים להמשיך לנצח, התקופה הזו בשנה חשובה ויכולה לקבוע הרבה. בכדורגל של היום אנשים שוכחים מהר מאוד מי אתה ולמה אתה מסוגל. אני מקווה שעכשיו אוכל לשחק ביותר משחקים".

אדם ללאנה, שהמשיך את העונה הנהדרת שלו עם צמד ובישול, סיכם: "היתה הופעה טובה מאוד. ההתחלה היתה קשה, כי זה מגרש קשה לשחק בו, אבל את המחצית השנייה התחלנו נהדר. לא הורדנו את הראש ואנחנו מרוצים מאוד. איבדנו כבר כמה נקודות אז היה חשוב להתרכז ולנצח. עדיין מוקדם מדי להביט על הטבלה, מה שחשוב יותר הוא איך אנחנו משחקים. היינו צריכים לשנות כמה דברים, ועשינו את זה".

מאמנו, יורגן קלופ, הוסיף: "במחצית הראשונה היו כמה רגעים בהם היינו סטטיים, וזה בלבל אותי. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים ויכולנו להבקיע עוד שערים. אדם ללאנה משתפר גם כשהוא לא מבקיע. לפני שנה הושבתי אותו במשרד שלי ואמרתי לו שאני מרוצה ממנו, אבל הוא טען שהוא לא מבקיע. אמרתי שהוא לא במקומות הנכונים. הפעם הוא היה פעמיים במקומות הנכונים, וזה היה נפלא".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
"הופעה מדהימה". מוריניו מודה לזלאטן/רויטרס

מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו: "זה היה קשה אבל הגיע לנו לנצח. במחצית הראשונה שלטנו ובמחצית הראשונה הם התעוררו והשיגו שער, ואז התחילו הדקות הטובות שלנו במשחק. במשך 20 דקות היינו כמעט בלתי עצירים. השוער שלהם הציל נהדר בעיטה של רוני, יצרנו עוד מצבין וכבשנו. זו הייתה תגובה מדהימה ואני מאוד מרוצה מהשחקנים. זלאטן היה פנומנלי. אחרי השער עוד היה לו כוח ואופי לעזור להגנה. הופעה מדהימה מבחור בן 35 שכובש שערים ומנהיג".

אנטוניו קונטה חגג עוד ניצחון: "כשיש לך אפשרות להרוג את המשחק אתה חייב לעשות את זה. יכולנו לעשות זאת ולא עשינו, למזלנו קורטואה סיפק הצלה בסיום. היה טוב, אבל מקווה שנשתפר ונלמד מזה. פברגאס טוב לנו. אני משחק עם ארבעה קשרים במרכז וזה חשוב לי להעריך את הכושר של כל אחד בנפרד. יש משחקים שצריך שחקנים יותר פיסיים וכאלה שצריך שחקנים עם יותר טכניקה. חשוב שססק שיחק טוב. אני מעדיף שהשחקנים שלי לא יסתכלו על הטבלה. עלינו להתכונן היטב כדי לשחק טוב במהלך חג המולד".

מיטב הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully