וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "אם המצב לא ישתפר, ייתכן ש-2017 תהיה שנתי האחרונה"

כוכב דאלאס שהאריך את חוזהו בקיץ ולא שיחק כבר שלושה שבועות הודה: "רק בגלל שחתמתי לשנתיים לא אומר שאשחק שנתיים". ג'ארד דאדלי מריץ את פי ג'יי טאקר לחמישיית ההגנה של העונה

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
הסוף קרב. נוביצקי/AP

דירק נוביצקי לא שיחק מאז ה-25 בנובמבר, ובעוד שובו לפרקט צפוי להתרחש בימים הקרובים, המשך הקריירה שלו עומד בסימן שאלה מסוים. כוכב דאלאס הסובל מפציעה בגיד האכילס הודה בפני "בילד" כי "אם המצב לא ישתפר ועדיין יכאב לי, יכול להיות ש-2017 תהיה שנתי האחרונה".

נוביצקי חתם בקיץ החולף לשנתיים נוספות במדי המאבריקס תמורת 50 מיליון דולר, אך כעת לא בטוח שישלים אותן. "התכנית שלי היתה להשלים 20 שנה ולשחק בדאלאס עד 2018", אמר, "אבל רק בגלל שחתמתי לשנתיים לא אומר אוטומטית שאשחק שנתיים. יכול להיות שזה יקרה בשנה הבאה".

שחקן פיניקס סאנס פי ג'יי טאקר. AP
לא מקבל את ההכרה הראויה. טאקר/AP

פתיחת העונה של פיניקס לא ממש הלכה כמתוכנן, ואחרי 25 משחקים הסאנס עומדים על מאזן של 17:8. אחת מנקודות האור, כך לפי שחקן הקבוצה ג'ראד דאדלי, הוא אקס הפועל חולון ובני השרון פי ג'יי טאקר, ששמר בשני המשחקים האחרונים בצורה מוצלחת על אנתוני דייויס וכרמלו אנתוני.

"אם פי ג'יי טאקר לא ייכלל בחמישיית ההגנה של השנה העונה משהו לא בסדר!" צייץ דאדלי, "כל עיתונאי צריך לצפות בשני המשחקים האחרונים שלנו. הוא שיתק את כרמלו ואנתוני דייויס!" לאחר מכן התייחס לתגובות הגולשים והוסיף: "כנראה שלא ראיתם אותו בשנתיים האחרונות. הוא שומר מעולה, אבל אני מסכים שהמאזן שלנו פוגע בהכרה הזו".

טאקר בן ה-31 עזר לחולון לזכות באליפות היסטורית ב-2007/08 ולאחר מכן שב לקדנציה נוספת בישראל, במדי בני השרון ב-2010. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 8 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק במדי הסאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully